Ďakujem Mami

"Moja mamka niečo má"....

I love you mom!💖💔💗 uploaded by Egyed Viki on We Heart It


Ako malé deti sme sa učili tú známu pesničku, v ktorej sa ukrýval orechový poklad.
A tiež sme očakávali keď sa objavila vo dverách, že nám nejaký ten poklad donesie.
Až neskôr, keď sme dospeli, prišli sme na to, že tým pokladom bola naša mama.
Bola, je a bude navždy.
Mama.
To čarovné slovíčko, ktoré nás sprevádza po celý život.
Také jednoduché a pritom také nádherné.
Mama.
Tie štyri písmenká obsahujú toľko lásky, dobra, tepla.
Patria bytosti, ktorá je a bude navždy naším domovom.
Naším pokladom, našou láskou.
Mama.
Ako deti sme za ňou plakali, keď sa od nás vzdialila.
Ale keď bola pri nás, dokázala vyčariť na perách úsmev.
Do srdca vliala pokoj, radosť a šťastie.
Ako dospelí ju vnímame občas aj ináč.
Niekedy smútime, inokedy sme namrzení, alebo nervózni.
Pretože mama už nevládze s nami behať, je pomalšia v myslení, potrebuje našu prítomnosť aj cítiť.
Presne tak, ako keď sme boli my deťmi.
Potrebuje objať, chytiť za ruku a počuť, že ju ľúbime.
Aké nádherné je, ak sme si zachovali radosť a šťastie, ktoré v nás vyvolávala jej prítomnosť v detstve.
A ja verím, že tých, ktorí svoju mamu milujú nadovšetko je viac.
A preto aj nielen dnešný deň venujme mamám svoje objatie, bozk, pohľad, myšlienku,...
Nech pocítia silu lásky, ktorú dokázali vliať do sŕdc svojich najväčších pokladov ...

A príde deň, keď sa budeš počuť rozprávať ako ona, varíť ako ona, spievať ako ona, učiť sa ako ona, tancovať ako ona, písať ako ona, plakať ako ona...
A príde deň, keď ti tie veľké topánky, ktoré si skúšala ako dieťa dokonale padnú a ty budeš kráčať v jej stopách.
A každým krokom budeš chápať všetko, čo si vždy u nej kritizovala.
Pochopíš jej hranice, výzvy, hnev, starosti, obavy.
A poďakuješ jej, že tam bola, že ťa pozorne a s láskou sprevádzala, sledovala, učila.
A poďakuješ jej za úsilie, za jej obete, za jej čas.
Príde deň, keď sa pozrieš do zrkadla a uvidíš ju.
Pretože pár mesiacov si bola v jej vnútri, ale ona, navždy bude v tebe ....
1000+ images about Mother's Day trending on We Heart It
Drahá mama
Dnes ti píšem nie preto, že máš sviatok. Mohol by byť akýkoľvek deň, mohol by byť chladný decembrový deň, alebo horúci deň v júli. Chcem ťa však oslavovať, lebo ťa milujem. Vieš prečo?
Pretože Ty ma miluješ každý deň, Ty ma objímaš, Ty ma držíš.
Vždy si vedľa mňa. Šepkáš mi, že ma miluješ, aj keď na mňa kričíš. Pobozkáš ma na oči, keď spím. Ty ma učíš pochopiť svet s tvojím jednoduchým šťastím. Vždy sa usmievaš, aj keď doma je občas ťažko, ale Ty si ma naučila láskavosti, Ty si ma naučila, že vždy máme pomáhať druhým. Chcem sa Ti poďakovať, že si moja mama a tak trocha mama všetkých.
Si trocha aj čarodejnicou, pretože vieš kúzliť v kuchyni, ale tiež s ockom. Si trochu aj vílou, keď tancuješ sama vo svojej izbe a ja ťa tajne pozorujem od dverí. Ale tiež mám pocit, že občas si poplačeš. Neviem, či sú to slzy šťastia alebo smútku, ale vedz, že vtedy by som rada plakala s tebou.
Zakaždým, keď hovoríš, že sa nič nedeje, že je to v poriadku, si mama mojou bohyňou, si horou, si bojovníčkou, ktorá má odvahy na predaj.
Dnes chcem s Tebou oslavovať, s farebnými svetlami, s penou vo vani, alebo s jednoduchým kvetom z papiera.
Chcem Ti povedať mama, že som tu, som v Tebe, v Tvojom náručí. Ty si tým rozprávkovým príbehom každého dňa, si mojou hviezdou.
Mami, ja viem, že Ti hovorím, že Ťa milujem, ale chcem Ti to povedať znova a znova. Chcem Ťa naplniť bozkami, milujem Ťa tak, ako ma miluješ Ty, odo dňa, keď si zistila, že som v tvojom vnútri.
Teraz je to na mne. Si v mojom vnútri, vo mne, každý deň obdivujem ženu, ktorou si obdivujem, čo robíš a ako to robíš. Obdivujem každú jednu tvoju čiastočku, každý pohľad, každú radu, ktorú dávaš napriek ťažkostiam a bolesti.
Drahá mama, všetky tieto slová sú pre Teba. Sú kvetmi, sú útržkami hviezd, ktoré Ti patria.
Discover and share the most beautiful images from around the world ...
Osudom každej mamy je čakanie na deti.
Čakajú na ne v tehotenstve.
Potom pred škôlkou, školou.
Čakajú na ne, v ich mladosti, keď sa vracajú z párty.
Čakajú na ne, keď sa vracajú z práce, aby mali teplé jedlo.
Čakajú na deti s láskou, s úzkosťou, niekedy aj s hnevom, ktorý ich však prejde hneď, ako ich uvidia a môžu objať.
Uisti sa, že tvoja zostarnutá mama nemusí už viac čakať.
Navštív ju, objím ju, miluj ju tak, ako nikdy predtým.
Nenechaj ju viac čakať na teba.
Zmeň jej osud čakania.
Hoci jej nohy zostarli, tak vedz, že srdce mamy nikdy nestarne.
Miluj ju, kým môžeš.

Chcem Ti za všetko poďakovať a objať Ťa.
Ľúbim Ťa mami
Milujem Ťa ❤️

Komentáre