Ako oznámiť polovičke, že bude rodič?

Hallo May


Čas lásky, tak čo kto z vás dostal pusu pod čerešňou? Ja medzi nich nepatrím, no čo zas uschnem ale viete že mi je to nejak tak jedno?
Skôr by som si dala dobrú kávu s kamoškou a pokecali o všetkom možnom a nemožnom. A potom taká fajn party na old school hity, neviem ako vy ale ja už pociťujem neskutočný absťák.
Chýba mi moja rodina a priatelia a prave som si dnes prečítala, že úplne otvorenie hranic majú byť v Júli.


Je tu niekto, kto je tiež zaseknutý v cudzine a nemôže ísť domov ? Ako som tu a momentálne mimo práce, tak premýšlam o veľa veciach, ako to tak býva, keď máte dosť času.
Jednou z nich bolo, čo ďalej postovať za články. Z jednej strany mám teraz dosť času, ale z druhej neviem čo by som sem dala. Preto ak by ste mali nejaké nápady alebo čo by ste chceli vedieť-prečítať si, kľudne píšte, som otvorená čomu koľvek.

Počas "karantény" sa veľa vecí nedá robiť. Povedala by som to v skratke : jesť-piť,hrať sa a ak máte ským, tak mať sex.
Family goals. uploaded by Yuliana Arreola on We Heart It

Je dosť velká pravdepodobnosť že o pár mesiacov budú čakať potomka.
Ale ako to oznámiť partnerovi, že bude tato. To je zaujímavá otázka. Áno, niekto to povie hneď na rovinu a niekto sa zas rád hrá.
Dám vám pár príkladov ako to oznámiť poprípade, aká bola reakcia partnerov.

  • U nás som to v podstate povedal manželke ja, lebo ona akosi neveriacky pozerala na ten test. :D Umýval som si pri tom zuby.
  • Boli sme v mekáči a zjedla som trikrát toľko, ako môj muž. Večer ma vyhnal spraviť si tehotenský test. Teraz nám robí radosť 7-mesačná dcérka.
  • "Musím ti niečo povedať." "Si tehotná." "Ako vieš?" "Robiť dva týždne vkuse na večeru chlieb vo vajci nie je úplne v poriadku."
  • Svojmu mužovi som dala darček. Boli to detské body s nápisom ľúbim svojho otecka a pod tým tehotenský test.
Family goals ☺️❤️ discovered by Seray on We Heart It
  • Mali sme ísť do kina. Prišla som o niečo skôr a celá natešená. Vytiahla som test a zamávala mu ním pred nosom. Akurát jedol, tak som počkala kým dožuje a on len: "Ok, aj som si myslel. Ale do kina ideme, či?"
  • Pri prvom.som.to zistila nahodne u gynekologa..stazovala som sa ze.to.meska a ze isto mam zasa cystu.pozrel ma a povedal ze o 9 mesiacov ta cysta bude mat meno 😃ked som vysla s ambulancie hned som mu to zasepkala do ucha ze sme tehotni a on bol taky v soku ze sa nezmohol na slovo len sa skeril od ucha k uchu a tahal ma do lekarne kupit test lebo chce to vidiet na vlastne oci tie // palicky
  • Zobudila som ho o pol piatej ráno a ukazovala mu test. Myslel si, že je to pero, a preto začal hľadať papier, ktorý mu dávam podpísať. Až po pár sekundách a intenzívnom žmurkaní si všimol, čo drží v ruke.

Komentáre