Vážne si myslíš, že všetko bude ok?

Tiež sa vám stalo, že po dlhšej dobe sa vám niekto ozval ako keby sa nič nestalo?beauty, cute, funny, just girly things - inspiring picture on ...
Ja mám ten pocit ako keby som mala na čele napísané slovo DEBIL. V poslednej dobe sa mi ozívajú ľudia o ktorých som si myslela, že už ani nikdy nestrenem alebo nebudem snimi komunikovať.
"Kamoška" ktorá mi viac než 3 roky dlží nejaké tie peniaze, sa ozve ako keby nič. Ako sa darí, čo nové? Prečo som sa už neozvala. Pritom s písaním bola na rade ona, aby mi potvrdila kedy sa stretneme kôli peniazom.
Samozrejme spomenula, žeby mi peniaze vrátila v najbližšej dobe, teraz neviem či tomu verí ona alebo ja ? Ja moc nie.
Človek s ktorým ste kedy ste niečo mali, sa vyše roka neozve. Boh a on samotný vedia prečo. Priznám sa, že som napísala ja pretože som potrebovala niečo zistiť a on by mohol byť spojka. Na moje prekvapnie odpísal pomerne rýchlo nato ako nikdy skoro nemal čas alebo "výpadky".
Pre mňa už nie je dôležitý ani to so mnou nič nerobilo, pretože mám vedľa seba osobu ktorú milujem a nemám potrebu sa vracať späť do minulosti.
Ale on, sa tváril ako keby nič a pokračoval tam kde skončil. Pred rokom. Že sme sa dlho nevideli (áno, rok a čakáš čo??) a že nočné návštevy by boli fajn. Áno, ale nie somnou. Asi dostal studenú sprchu, keď som mu povedala že mám priateľa. Keď som sa opýtala ako sa má jeho dcéra, zrazu prišla strohá odpoveď " to je na dlho". Aha dobre.
Vážne si čakal, že sa teraz po roku pos.rem žeby si mal čas a chuť na nočné návštevy??
angry quotes | Tumblr
Človek o ktorého nemáte záujem a slušne mu poviete, že nič nebude a že ste si niekoho našli vám v práci robí menšie peklo. Kôli zranenému egu. Ok, chápem. Bolí to, ale dospelý chlap aby nemal sebaúctu a profesionalitu??
Prehlásíš o mne že som pi.a, chladná, bez srdca, vypočítavá a potom všetko napíšeš ako sa dari ??? Ako fakt?!
Celý rok ani nevie skoro, že existujem. Áno, zaujem by tam bol či som ok a nechcem ísť na SVK.
Počas celého roka nenapíše žiješ, ako sa darí? Po niekoľkých mesiacoch si spomenie, že existujem a pýta sa ma ako ďaleko bývam od určitého miesta ?
Pritom sa od kamošky dozviem, že pred pár mesiacmi o mne prehlásil že som krava. Že som sa zmenila.
Hm možno áno a možno že sa zmenil on.
Človek,ktorý je zaseknutý v minulosti a vyhadzuje na oči čo bolo pred rokom dvoma. Prepáč, ale ja som už inde a malichernosti typu že som nešla von pred rokom (pretože človek príde domov na SVK po pár mesiacoch a je rád, že je konečne doma s rodinou a neutekám na party) alebo že keď si ma potreboval, ja som tam nebola. Prosím Ťa a ty si už zabudol ako som ti písala, pozbudzovala ťa, utešovala a radila čo máš robiť ? Áno, povedala som ti aby si sa schopil, pretože si robil jednu kravinu za druhou ale také že by to neurobil ani pubertiak natož dospelý 24 ročný človek.
A ty mne napíšeš že ja sa mám tebe ospravldniť že som vtedy nešla von a povedala ti aby si sa schopil???
To si robíš srandu, že? Ty o mne povieš že som krava a mám byť OK a aby som prehltla svoje ego, aby som zachránila náš "vzťah" ? A aký ? Náš kamarátsky vzťah sa už dávno zmenil a tým čo si o mne povedal asi aj zrušil.
madelaine: No te necesito , estoy bien !!!!!!
Preto sa pýtam mám na čele napísané že som DEBIL ? Ktorý má znášať urážky, že si niekto robí zo mňa dobrý deň alebo že celá na tešená budem niekde po ruke na sex? Rozhodne NIE !
Poznám svoju hodnotu a rozhodne sa nebudem niekomu stále podriaďovať aby si zas do mňa kopol, využil či zneužil. Na svete je 7 miliárd ľudí, máte velký výber nakom si to môžte praktikovať.

Komentáre