Marek Ztracený 23.2. O2 aréna

Kto by si pomyslel, že Marek Ztracený vypredá 2x po sebe O2 arénu!Image result for marek ztraceny O2 arena

Marek si splnil svoje detské sny a odkázal všetkým, žeby sa ich nemali nikdy vzdávať a naopak podporovať sa v nich, aby si ich každý mohol splniť a je jedno o aký sen sa jedná.
Vždy je to nádherný pohlad na vypredanú arénu, na ten dav ľudí ktorí si to užívaju plnými dúškami v roznej vekovej kategórií.
Image result for marek ztraceny O2 arena
Ja som mala možnosť byť na tom druhom koncerte 23.2. Velmi sa mi páčilo obrovské pódium v tvrare "M" , kde bola možnosť s vysunutím stage ešte hore.
Ako predskokana mal Františka Nedvěda so skupinou. Okrem neho mal aj hostí ako boli Marta Jandová či Zagorová a českú legendu, ktorá už bohužial nie je medzi nami Karla Gotta.
Jeho setlist pozostával s týchto songov : MinuLost, Sex s ex, Za 100 let, Vlastní svět, Když tě život kope do zadku, Pády, Povoláním syn, Počasí, Káva a sex, Něco končí, Píseň rodičům, Ta pravá, Tak se nezlob, To se mi líbí, Dvě láhve vína, O pravdě, Levná instituce, Ztrácíš. Přídavky: Můj čas, Já nemám strach, Léto 95, Naše cesty.

Predtým ešte ako začal Marek svoj koncert, ponukol fanúšikom nový album nie len tým že si ho mohli na mieste zakúpiť lacnejšie, ale skrátil tím čakanie na naplnenie arény.
Song ktorý je krátko vonku s názvom " TAK SE NEZLOB" Marek zahral i na mandolínu, na ktorej sa učil hrať. To že Marek miluje svojích fans a zábavu je jasné pre každého, kto bol aspoň raz na jeho koncerte. Preto pri pesničke zoskakoval dole s pódia medzi ľudí a bavil sa.
Lietal po pódiu, alebo medzi divákmi a konca aby sa priblížil ku každému, mal špeciálne malé pódium, ktoré sa vyzdvihlo cca 10 m na horu.
Image result for marek ztraceny O2 arena
Song "Písní rodičům" som počula včera prvý krát, bola velmi krásna už len tým, že tam svojich rodičov mal a venoval im to, o to krásnejšie to bolo, pretože na plátne za ním sa premietali fotky s rodinného alba. Bolo to krásne a priznám sa, že ma to dojalo a keď som si myslela, že to mám za sebou a už budú len veselšie pesničky, tak ma to položilo ešte viac.
Po tej to pesničke prišla pesnička od Karla Gotta "TÁ PRAVÁ", a v pozadí bol videoklip, ktorý vlastne hudbou doprovodil Marek na klavíri.
Keď som si myslela, že už nič silnejšie nemože prísť, tak prišlo. Marek sa pred celou O2 arenou rozhodol požiadať o ruku svoju dlhoročnú priateľku. Ako kumpána mal svojho syna, ktorý o tom všetkom vedel pol roka. Obdivujem, že vydržal byť ticho tak dlhú dobu. S Hanou Zagorovou sme si zaspomínali na starý seriál SANITKA a zaspievali si že VĚK je iba číslo.
S Martou Jandovou sme si užili Kávu a Sex, a neskutočnú zábavu, pretože Marta je nespútaný hurikán.
Ja som si rozhodne užila tento koncert, skvelú atmosféru a dobrú hudbu.
Marek si dal ďaľší cieľ aby si splnil ďalší sen. A to je EDEN arena!

Kto z vás bol na Marekovom koncerte počas víkendu ? Alebo si počkáte až do Eden areny?


Komentáre