Chlapské ego. Pozor!Krehké!

Chlapské ego, to najhoršie čo môžte chlapovi urobiť je zraziť ho. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ego tumblr gif"
Myslím si, že každá žena sa stretla s chlapom ktorému ublížila chtiac-nechtiac a zranila pritom jeho krehké chlapské ego.
A v ten moment ste si dovolil hodně a rozpútali ste peklo na zemi.
Ženská hystéria, žiarlivosť ? Tak tie sú slabým odvarom oproti tomu ako keď ublížite chlapovi. Do toho keď sa pripojí ich ješitnosť nemáte ani najmenšiu šancu.
Hovoriť o danom probléme? Prosím vás, už vopred máte prehratý boj hoci dávate logické a pádne dôvody. To vy budete vždy vyzerať ako ten najhorší človek pod slnkom.
Vtedy vlastne poznáte ským ste mali v skutočnosti tú česť. Pred nedávnom som si dovolila ja, paradox je to že za 4 roky u tej istej osoby 2 x.
Hoci vedela ako je to z mojej strany, ale ten človek asi verí na pohádky a hovorí si že nádej umiera posledná. Bola som pripravená na hádky, urážky, hnusné chovanie, napäté ovzdušie, výčitky apd.
Lenže niekedy i ten samotný človek,ktorý sa cítil dotknutý to prestrelil a tiež mám city (hoci veľa ľudí si myslí, že nie) a bolelo ma ako sa ku mne správal. Všetko som trpela, lebo som vedela že nemám moc na výber. Bol proste ako malé dieťa, ktoré kope na okolo seba lebo mu vzali hračku. Síce ako môžu niekomu niečo vziať, keď to ani nikdy nemal?
Zistila som, že či by som klamala alebo by som povedala pravdu ako som aj urobila, tak to vlastne nemalo žiaden účinok a výsledok by bol istý.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ego tumblr gif"
Trochu mi príde, že sa opakuje história možno len o niečo ostrejšia ako do teraz ...
Ja len dúfam, že ten človek si uvedomí že my dvaja by sme nikdy nemali spoločnú budúcnosť. A nájde si za mňa náhradu, aby sme mohli obaja dýchať vólne bez toho, aby sme premýšlali ako čo spraviť alebo povedať.
Je to veľmi náročné a bere mi to veľmi veľa síl.
Pozerať sa na človeka, ktorý bol k vám milý, laskavý a poznal vás skoro detailne ako sa k vám chová pomaly ako povlu je veľmi zdrcujúce.
Ako rýchle a krehké sú vzťahy (akékoľvek) a dajú sa zničiť jedným slovom, jedným činom. Len preto, že chcete byť aj vy konečne šťastný a milovaný osobou, ktorú milujete i vy na úkor straty niekoho , niečoho...
Ako ste vy natom? Tiež ste niekomu ublížili a potopili jeho ego? Ako ste riešili vy alebo čo vám robil daný človek?

Komentáre