Posledný deň v roku 2019

Posledný deň v roku a pár hodin do nového roka!Fotka Diany Di Letko.

Aké máte plány ho stráviť alebo ským? Domáca párty alebo niekam do víru mesta s kamošmi o klubu ?
Ja som sa tento rok rozhodla pre niečo iné, byť s kamošmi na byte ale potom keď oni vyrazia do mesta, tak ja pôjdem domov za rodičmi.
Niekoľko rokov som chodila do mesta, ale už ma to nebaví , moje predstavy o Silvestri sú poněkud iné ale čo už prispôsobím sa danej situácií.
Takže doma Tv a dúfam, že niečo schopné by som tam mohla nájsť s rodičmi, popíjať a jesť jednohubky.
Keď sa obzriem za rokom 2019, musím povedať že som bola sním celkom spokojná. Povedala by som, že výnimočne mi dal viac ako zobral. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt bye year
Bola som na nespočtne veľa podujatí, videla hviezdy na živo ako napr. Maluma, Bocelli, Slipknot, Ed Sheeran, Kiss atď.
Áno zoznámila som sa s ľudmi, ktorí mi niečo dali alebo aj vzali. Tí čo vzali, u mňa skončili a už majú u mňa dvere zatvorené.
Poučila som sa s chýb, ktoré som niekoľko x opakovala dookola. Zmenila som postoj k ľudom, veciam, práci apd. A je mi lepšie. Začala som si užívať viac život, prítomný okamih, seba... Hlavne si vážiť seba a svoj čas a dávať ho len niekomu, kto mi zato stojí a zaslúži si ho, pretože i ja vidím, že ja mu zato stojím!
Okrem toho, že som zmenila tieto veci, zmenila som i svoju pôvodnu farbu vlasov. Pôvodne som bruneta, ale zmenila som si to, hm nazvyme to na zlatovlásku?
Skúsila som veci, ktoré som zatiaľ neskúsila napr. ísť na motokáry, chodiť na lekcie bodybalancu (prekonávať samú seba vo fyzičke a mať čistú mysel), ísť sama do kina (áno, stále je to divné), mať spontánné rozhodnutie a ísť s kamošmi na predĺžený víkend do Londýna (splniť si detský sen).
Neviem či veríte na horoskopy alebo nie, ja si to prečítam, len tak a niekedy sa mi to splní niekedy nie.
Som blíženec a čítala som, že rok 2020 by mal patriť práve nám, tak ak to je náhodou pravda už teraz som zvedavá.
Ešte síce pár hodin bude rok 2019, ale už teraz mám celkom dosť plánov na rok 2020 a chcem si ho užiť plnými dúškami a plniť si daľšie svoje sny.
Precavzatia si už dávno nedávam a ani nebudem, človek keď chce niečo zmeniť môže to zmeniť kedykoľvek a kdekoľvek.
Máte i vy už plány na rok 2020 ? Pochválte sa snimi, možno ma inšpirujete k ďalším článkom, alebo k činom.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fireworks we heart it tumblr gif
Na záver vám len chcem zaželať všetko len to najlepšie do nového roka! Hlavne zdravie, lásku, šťastie, úspechy a užívajte si život, plnte si sny !




Dúfam, že v Novom roku urobíš chyby, pretože ak robíš chyby, potom skúšaš a robíš nové veci, učíš sa, žiješ, meníš sám seba i svet. Robíš veci, ktoré si nikdy predtým nerobil a čo je dôležité, niečo robíš.
Toto je moje prianie pre teba, pre seba a pre nás všetkých. Urobiť skvelé, úžasné chyby.
Neprestávaj, neboj sa, že nie si dosť dobrý, alebo, že to nie je dokonalé. Nech je to čokoľvek, umenie, láska, práca alebo život, chybuj, uč sa, ži ....
A rozhodne sa vídíme i v novom roku Mrkající

Komentáre