National Geographic - Symfonický orchester

Verili by ste, že niekto je ochotný ísť za takouto kultúrou?Súvisiaci obrázok

S tou symfóniou sa počas decembra roztrhlo asi vrece. Ďalší pre mňa dosť nezvyčajný priam zvláštný koncert.
Orchestrálna hudba, ktorá vám hrá pritom ako vy sledujete prírodu, zvieratá či ľudí s iných zemí ako žijú.
Premýšlala som, že kto by si mohol kúpiť na niečo takéto lístok.
Kúpilo si ho asi 2 000 +- ľudí, rôznych vekových kategórií. Teraz je pre mňa nezodpovedaná otázka, že či to bolo kôli hudbe alebo kôli tomu obrazu.
Výnimočne nebol dirigent ale dirigentka. Fotka O2 universum.
Ja osobne by som si nekúpila dobrovoľne lístok na niečo takéto. Hudba bola dobrá o tom niet pochyb, okrem hudobných nástrojov pre lepší efekt použili vokály. Znelo to ako keď pozeráte film a niečo dôležité ale napínavé sa tam deje, podľa toho sa snažili priblížiť aj tie vokály s hudbou.
Zhodnotila by som to tak, že mala som pekný sobotný večer prežitý kultúrnym zážitkom,ktorý som doposiaľ ešte nezažila.
Fotka O2 universum.

Komentáre