Merry Christmas

Priatelia, online priatelia, čitatelia
Reklama
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt christmas time tumblr gif
Chcela by som vám zaželať pekné sviatky. Pokojné, hoci keď sa obzriem okolo seba, tak rozhodne pokoj nikde nevidím.
Skor samí stres, paniku a chaos. Keď všetci už dokúpime darčeky na poslednú chvíľu, zabalíme a na aranžujeme ich pekne pod stromček, tak dúfam že nie len ja ale aj vy budete mať konečne zaslúžený pokoj.
Vychutnávať ten vianočný čas s rodinnou a tešiť sa i z maličkostí.
Ja tento mesiac, posledný týždeň ani neviem kde mi hlava stojí. S jednej práce do druhej, k tomu prepadovka kamošky s kamarátom zo Slovenska (ani nie 24 hod sa tu zdržali), 23.12. prídu za mnou do Prahy rodičia.
Nemám ani stromček ani vianočnú výzdobu, napečené ? Haha zasmiali sme sa a možme ísť ďalej. To som sa hneď s maminou dohodla, že chcem vanilkové rohlíčky a falošné rafailo, nič viac. A ak budú mať chuť na niečo s krémom, tak nech idú do cukrárne.
Tento rok nejak vianoce vobec nehrotím, som rada že mám zabalené darčeky. Našťastie som to tento rok vyriešila tak, že som si ich postupne kupovala od Septembra.
Teším sa, že konečne budem zas s rodičmi ale už teraz mám hrozu v očiach ako sa 9 dní budeme všetci 3 tlačiť v 47 m stvorcovej garzonke.
Zažili ste niekedy vážne poklidné vianoce, bez stresu-chaosu a panikym bez hádok apod.? Priznám sa že ja nie, ale vobec by som sa ani tomu nebránila.
Medzi sviatkami ešte idem do práce, potom už mám dovolenku a dúfam, že načerpám nové sily do práce-života a aj nové nápady sem na blog.
Aká bude aktivita počas vianoc na blogu, neviem zaručiť, ale budem sa snažiť vám pridať nejaký príjemný článok na skrátenie vašich chvíl.
Prezrate mi, bez čoho si neviete predstaviť vianočný čas ?
Zatial užívajte vianočné trhy, filmy, jedlo, hudbu a všetko to príjemné a tí ktorí majú to šťastie, tak aj sneh.

Komentáre