Last Christmas - recenze

V tom to predvianočnom čase je príjemné si pozrieť niečo s viačnou témou.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt last christmas movie
Boli ste už v kine na film LAST CHRISTMAS? Podľa ukážky som čakala trochu niečo iné. Nebojte film ma nesklamal, skôr prekvapil.
Čakala som viac drámy a naopak bol vtipný s prekvapivým koncom. Rozhodne vám ho neprezradím, nato si musíte prísť sami.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt last christmas movie tumblr gif
Film je rozprávaní s lahkosťou a prirodzene. Názov LAST CHRISTMAS je trochu viac zmyselný, keď si pozriete celý film. Ale v prvom rade je to song od speváka George Michaela, ktorý je tam niekoľko x spomenutý. Last Christmass teda poriadne klame telom, až si na konci poviete, či je vôbec možné ho zaradiť do kategórie romantická komédia. Ono skôr ide o dramedy s psychologickými prvkami, ale samozrejme na poli vkusného mainstreamu.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt last christmas movie tumblr gif
Ono pokiaľ vám bude Henry Golding svojou dokonalosťou od začiatku extra nesympatický a budete chcieť odísť z kina, radšej si na ten záver počkajte a celú vec razantne prehodnotíte. Občas je nad čím sa pousmiať, vedľajšia milostná dejová línia je ale úplne zbytočná, snáď len dokazuje, že Michelle Yeoh je stále sexy ženská. Emilia to v pohode utiahla, ale pokiaľ ju nemáte radi, tak sa tomuto filmu radšej vyhnite. To platí aj o Georgeovi Michaelovi. Text Last Christmass k deju ale padne ako riť na šerbel....
Názory na tento film budú asi dosť odlišné, 100 ľudí 100 chutí. Moje zhrnutie je, že to je krásny vianočný film, ktorý spĺňa všetko, čo od takéhoto filmu čakám. Vtipné momenty, romantiku, zlomené srdce, nejakú peknú myšlienku, sympatických hercov a v neposlednom rade tú vianočnú atmosféru.