Kvítek Mandragory

Ako ste prežili sviatky ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Kvítek Mandragory


U nás je to niečo podobné, ako som spomínala že to bude ako vo filme Pelíšky.
Myslím si že darčeky sa páčili a boli spokojní a ja tiež, nato že som nič nechcela som dostala pomerne toho dosť.
Ja som pre rodičov nachystala aj kultúrny darček ako je návšteva v divadle, respektíve na muzikál.
Názov muzikálu je Kvítek Mandragory, odohrával sa v divadle BROADWAY a sú tam pesničky od Heleny Vondráčkové.
Dlho som sa tak dobre nezasmiala ako včera večer.
V hlavných úloch sa predstavili Miroslav Etzler, Michal Novotný, Josef Carda.
Povedala by som, že to bola krimi komédia. S prekvapivým koncom. V sázce je mnohé! Dopadení šéfa podsvětí, obrovský balík peněz a vzácný diamantový šperk, ale též síla přátelství...
FOTO Z PŘEDSTAVENÍ KVÍTEK MANDRAGORY

Samozrejme veľmi veľa záleží od samotných hercov, a musím povedať že ja osobne som spokojná s tým aký tam boli včera. Potom, čo som videla čo predviedli tak si neviem veľmi dobre predstaviť iných v tých to rolách.
Samotný hereci mali niekedy problém ustát svoji rolu, čo im bolo do smiechu. Síce nepoznám ich presné repliky ale verím tomu, že si určite i za improvizovali. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Kvítek Mandragory
Možno žeby som to trochu mohla prirovnať " Pane vy ste vdova" alebo " 4 vraždy stačí miláčku" . Pre mňa to bolo príjemné odreágovanie po vianočných sviatkoch, keby som to mala porovnať so Sestrou v akcií, tak viac ma pobavil práve Kvítek Mandragory. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Kvítek Mandragory

Ak nie ste nejak extra náročný divák a hladáte vyslovene odreágovanie a máte radi pesničky od Heleny Vondračkové, tak si rozhodne zájdite na túto krimi komédiu.

Komentáre