Spomienky na milovaných...

Halloween i dušičky už máme za sebou

Boli ste na party alebo ste si zaspomínali na vašich milovaných zosnulých?
Ja som dala prednosť zapáleniu sviečok na hroboch, zaspomínať si na nich a uvedomiť si ako ten čas rýchle beží.
A že i po toľkých rokoch, čo už medzi nami niesu tak veľmi chýbajú.
Chýba ich hlas, pohlad, pohladenie, rada alebo len čisto ich prítomnosť. Čo by sme všetko zato dali, aby sme s nimi mohli znova byť aspoň na jeden deň.
Ako sme cestovali v aute, tak sa ma mamina opýtala že či si ešte pamätám na jej sestru. Udivene som sa na ňu pozrela a spýtala sa, že prečo by som nemala?
Jej odpoveď bola, pretože je to už 17 rokov a ty si bola ešte malá (mala som 10), samozrejme že si ju pamätám. Pamätám si neskutočne veľa vecí, čo som s ňou zažila. Ubehlo síce už 17 rokov, ale ja som si to uvedomila až vtedy keď to mamina povedala na hlas. Vyrástla som a dospela, ale niekedy mám pocit že som sa zasekla, v spomienkach. Keď sa dostanete na miesta na ktorých ste dlho neboli, ale prežili ste tam veľa vecí a spomienky sa hneď objavia ale vy máte pocit, že sú tak čerstvé. Všetko čo sa vám vybaví je staré len deň, aspoň tak vám to všetko príde. Skutočnosť je desivejšia.
Viete čo ma mrzí? Všetko si pamätám, ako ten človek vyzeral, čo som snim prežila, čo hovoril, jeho zvyky ale jedine čo si už tažko vybavím je jeho hlas, spoznala by som ho hneď ako by som ho znova počula. Len v mojej hlave tak pomaly utíchol, že prestal hovoriť úplne a ja som zabudla na jeho farbu, na všetko.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rip we heart it
Rada by som sa vrátila do tých čias, keď tu s nami boli tí ľudia čo už medzi nami niesu. Je pekné sa vrátiť na staré miesta, ale menej krásne vidieť ako je stále rovnaké ale zároveň sa všetko zmenilo. Tiež to tak máte?
Mám rada tieto sviatky, neberiem ich ako niečo depresívne. Keď príde čas jesene, októbra, zimy tak je to krásne vo vzduchu cítiť. Deň všetkých svätých alebo všech zosnulých má pre mňa tiež zvláštnu, ale peknú atmosféru. Cintoríny sú krásne a plné kvetov, sviečok. Vo vzduchu je vôňa, ktorá sa nedá opísať, to by ste museli cítiť , ale tá vôňa je iná ...
Tá vôňa je neopisateľná, ale prvé čo by bolo keby ste jú ucítili je myšlienka na vašich zosnúlých, ktorý vám istotne chýbajú.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt grave we heart it
Ako vnímate vy tieto sviatky?

Komentáre