Pracovná deformácia, máte ju aj vy?

Tiež ste sa stretli s ľudmi o ktorých ste si povedali, že to preháňajú zo svojou prácou?
Reklama

Mať rád svoju prácu je základ ale mali by existovať hranice. Nosiť si prácu domov, alebo aby vás ovplyvňovala už tak dobré nie je. Mohli by sme to nazvať deformácia s práce, prídeš na návštevu a riešiš dlaždičky v kúpelni.
Práca nás velmi formuje až ovplyňuje. Tu je pár respondentov, ktorý sa podelili o svoje deformácie.
  • Pracujem ako asistentka na logopedii v TV, na ulici, každé dieťa ktoré v mojom okolí prehovorí hneď v duchu objednávam k nám na logopediu.Naposledy sa mi to stalo včera pri prejave Danka.
  • Môj muž je stolár a ja robim s LED osvetlenim, takže vždy keď prídeme do reštaurácie, ja pozerám hore na svietidla a on hladká stoly.
  • Keď som robila za pokladňou hovorila som čas v eurách. Koľko je hodín? 16eur a 36 centov.
  • Raz som letel na dovolenku konkurenčnou leteckou spoločnosťou ako pasažier a na toalete som podoplňal toaletný papier, papierove obrusky, pretrel umývadlo, preleštil zrkadlo a keď som si sadol na miesto, uvedomil som si, ze som vlastne tu toaletu ani nepoužil.
  • Sestra-Záchranár - vždy sa pozeráme na žily, či by sa nám dobre brala krv.
  • Stalo sa mi, že som šiel na Kebab a opýtal som sa obsluhy, čo si dajú. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt pauza we heart it
  • Brigádujem v obchode s oblečením cca rok a vždy keď idem na nákupy tak upravujem oblečenie čo je zle navesené alebo začnem skladať veci na stole, prípadne zoberiem vec z kabínok ktorú som si už predtým všimla na predajni a dám ju namiesto.
  • Pracujem ako technik poziarnej ochrany, nedavno na Trenčianskom hrade som sa pristihla že všetci pozerali expozicie a ja graficky evakuačný plán
  • Kedysi som pracovala na recepcii hotela, bolo samozrejmostou pozdraviť, keď sa otvorili dvere do hotela a raz som tak sedela doma za počítačom a z telky iba "dobrý deň, a ja popri ťukaní zahladená doň " dobrý deň!
  • Inštalatér keď idem hocikde na návštevu alebo v podniku na WC a preteká z nádržky do misy voda hneď to rozoberam automaticky, väčšinou tam netreba žiadne náradie iba nastaviť správne a zosuchat vodný kameň
  • Pracujem na logistike a v hale sa trúbi, aj keď chceš na seba upozorniť aby si ťa všimli že ideš....Idem si tak z roboty autom a pristihnem sa že to praktizujem aj na ceste.Takže ak stretnete nejakeho dilina čo stále trúbi, budem to asi ja.
Súvisiaci obrázok
A čo vy a vaša profesia? Tiež vás ovplyvňuje aj v bežnom živote? Podelte sa somnou o vaše skúsenosti, alebo ak máte niekoho, komu už tiež začína hrabať s práce.

Komentáre