Mrzí ma že nie si niekto iný

Škoda, že nie si niekto iný...Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt neon heart break tumblr gif we heart it

Stavím sa, že určite ste vo svojom živote mali alebo možno máte človeka,ktorý robí, hovorí alebo píše veci ktoré by ste radi počuli, čítali alebo videli od niekoho iného. Preto ti musím niečo povedať. Ďakujem ti zato všetko.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt I wanna say you thank you for all ... we heart it
Čítať ráno po prebudení sms - Dobré ráno princezno alebo Dobrú noc a hezké sny. Mať človeka, ktorý sa vás opýta aký ste mali deň, čo ste zažili. Zaujíma sa o vás, dokonca vás pomaly pozná lepšie ako vy sami. Pritom všetkom peknom vás napadne, škoda že nie si ten, čo by som chcela aby si bol.
To všetko je pekné a vážim si toho, teba ale nič viac by s toho nebolo i keby si chcel-chceli. Musí sa to udržať v tej kamarátskej rovine ako sme sa dohodli hneď na začiatku.
Vidím ako ťa to ku mne láka, snažis sa ku mne za každú cenu dostať - dostať do mojej prítomnosti. Vidím ako sa pri mne meníš, ako ti žiaria oči. Ako sa snažíš za každú cenu dotknuť sa ma, hoc čo i len nenápadne. Ako odmietaš okolitý svet, ľudí a chceš byť 24 hod. somnou v kontakte. Ako žiarliš na akúkoľvek prítomnosť iného človeka, ktorému sa venujem. Vidím ako sa snažíš sa mi zalíškať, dostať pod kožu a ja som stále ako chladná skala a ty si to všimol.
Si tak pozorný,všímavý až je to miestami desivé čo všetko si spozoroval (ale bohužial všetko si uhádol, bez toho aby som ti niečo povedala).
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt im sorry we heart it
Nechcem ti ubližiť (už po niekoľký krát), snažím sa od teba držať ako to len možne je. Ale ty si ako boomerang, snažím sa odhodiť ťa čo najdalej, ale ty sa vždy vrátiš.
Keď som ti povedala, nezvykaj si nato...Opýtal si sa prečo? Povedala som ti, lebo sa to raz skonči a myslím že komu to bude ľúto a ublížené, budeš práve ty. A to by ma mrzelo.
Viem, že si velký chlapec, dospelý a čo to máš za sebou ale mám pocit, že už si si nato vše moc zvykol a ignoroval si moje varovanie. Rútiš sa do priepasti a chceš ma stiahnuť zo sebou,ale ja som sa stala už odolná. Ty mne nemožeš dať čo chcem a ja tebe tiež nie.
Preto prosím odíť skôr ako budeš sklamaný, ublížený, zatrpknutý. Ver mi, nechceš ma. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt go away please we heart it

Komentáre