O2 Universum je oficiálne otvorené koncertom skupiny Kabát

Po 2 rokoch je konečne dokončená malá sestra velkej haly O2 arény.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt o2 universum koncert kabat

O2 Universum, 26.9.2019 zažila svoj "krst" domácou rockovou kapelou Kabát.
Kabáti v O2 aréne dosiahli návštevnosť 20 038, je to krásne číslo samozrejme že nová hala tak velkú kapacitu nemá.
Do O2 universum sa zmestí približne 8 000 - 10 000 ľudí. Hala je rozdekená do 4 podlaží s rozlohou 50 000 m2, centrum disponuje s 21 sálami. Celá budova stála 1.4 miliardy korún. Nová hala je tak trochu mätúca človek so začiatku bude stratení a cítiť sa ako v bludišti. Na mňa pôsobila chladne a surovo, neprišlo mi žeby som bola v hale kde sa bude konať koncert alebo iné podujatie. Skôr by som si vedela s tej to budovy predstaviť niečo ako galériu s obrazmi, alebo sochami. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt o2 universum koncert kabat
Jedno čo uznávam sú rozhodne toalety! Sú krásne a obrovské, takže nehrozí aby vznikali fronty. Čo ma prekvapilo a trochu zároveň skalamalo bolo, že mali ste možnosť vidieť s niektorých sten trčiace káble alebo dokonca ste mohli zakopnúť o klinec velkosti 10 cm.
Očakávala by som, že hala bude tip top naleštená,keďže práve týmto dátumom sa mala prezentovať ako niečo výnimočné, čo doposiaľ v Prahe ešte nie je.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt o2 universum koncert kabat
Koncert v tejto hale bol "komornejší", ale rozhodne mal grády. Na môj vkus zvuk bol až príliš hlasitý, keby sa ubralo pár decibelov, boo by to akurát. Rozhodne je lepší ako v O2 aréne.
Výťažok so zakúpených lístkov putoval na nadáciu Dajme Deťom šancu. Na tom to koncerte sa zúčaatnilo približne 4 500 ľudí. Celkový pohled do haly O2 universum při koncertu Kabátu.
Koncert trval cca hodinu a pol. Za umelcami sa nachádzali velké obrazovky, kde ste si ich mohli pozrieť vo väčšom formáte,alebo tam išlo niečo tématické k songu. Skupina hneď od začiatku nešetrila fanúšikov a dávala jeden hit za druhým. Dokonca zazneli i menej hrané songy ako napr. Stará Lou.
Počas koncertu bola aj mexická vlna. Nechýbali ani pyrotechnické efekty. Ľudia sa bavili, spievali, skákali ale zároveň nebol žiadny problém, žeby niekto bol opilý alebo agresivný.
Boli ste na tom to koncerte? Ako ste boli spokojní ?

Komentáre