New inspirations for Autumn 2019

Po niektorý sú už späť v škole a jeseň pomaly ale isto prichádza tiežVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fashion autumn 2019 we heart it
Ja toto obdie mám rada, všetko je tak krásne farebné, vôňa je neopísateľná a zároveň máte neskutočné množstvo oblečenia na výber, tolko inšpirácie.
Teplejšie svetre, šaty, kabáty, čižmy a niekedy aj klobúky. Vo fantázii sa medze nekladú.
Dnes ti prinášam pár inšpirácii na september, ak nevieš, v čom by si zažiarila. Nebolo pre mňa jednoduché vybrať niečo obyčajné, pretože som nerozhodná. Oveľa viac experimentujem s oblečením, keď príde obdobie, ktoré mám rada a viem sa vžiť do konkrétnych pocitov.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt gretaurb instagramSúvisiaci obrázokVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt gretaurb instagramVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ciaraodoherty instagramVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ciaraodoherty instagramVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lioninthewild instagram pocitov.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lioninthewild instagram
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt stop vintage store autumn instagram Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fashiioncarpet instagram

Komentáre