Michael Bublé in Prague 2019

Michael Bublé sa vrátil do Prahy 2x
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt michael buble praha recenzce


Michael síce v Prahe bol 2 krát, ale ja som mala možnosť ho vidieť a počuť 1x v živote. Vedela som, že je skvelý spevák, ktorý má svoj osobitý štýl inšpirovaný speváckymi legendami ako sú Frank Sinatra alebo Nat King Coela.
Okrem toho, že som si užila jeho koncert mala som možnosť byť aj na jeho zvukovej skúške. Mal na sebe čierne rifle-biele triko-koženku a kulicha na hlave. Ako tak skúšali, tak si hádzal loptu s ľudmi, ktorí mali na starosti svetlá, kamery, zvuk apd.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt michael buble praha recenzce

Potom poskytol krátky rozhovor pre média.
Predskokana nemal žiadneho, hrala hudba jeho štýlu podobná. Na stage prišiel 20:15, pekne nahodený v obleku ako sme uň ho zvyknutý.
Páčila sa mi ta častá interakcia s publikom. Sám Michael povedal, že jeho dnešná (včerajšia) show bude o láske. Narážal na svoje posledné album LOVE, ale okrem iného sa snažil vydávať zo seba len pozitívne emócie aby si každý užil jeho show. Prekvapilo ma aký je skvelý showman a zároveň i skvelý človek. Vtipkoval, dlho rozprával s konečnou pointou. Laškoval s publikom, požičal si mobil kde vlastne natáčal seba a celé hladisko - show a potom ho vrátil späť fanúšikovi.
Alebo si tak to požičal viac krát mobil od fanúšičiek, kde si urobil viac selfie s nimi a podotkol že je rád, že to nevidí jeho žena.

Michael Bublé byl k publiku velmi přátelský.

Možno že práve v tom to tkvie ten šarm, charizma tohto speváka a v jeho koncertoch. Koncert bol do detailov naplánovaný.
Síce sa predávali lístky iba na sedenie, Michael sám povedal že nech sa ľudia postavia, tancujú a užívajú si koncert.
Stage mal podľa mňa pekný a dobre riešení, takže ľudia ktorí sa nachádzali dole na ploche, kľudne mohli ísť čo najbližšie k pódiu a ak mali šťastie, tak im Michael aj podal ruku.
Bolo vidieť ako si to celé užíva, ako sa bláznil a tancoval. Dosť mi pripomínal mňa doma keď tancujem s mopom pri umývaní podlahy.
Michael má doma malého syna, je veľmi ťažké odchádzať preč na dlhšiu dobu od svojej rodiny. Jeho syn sa ho pýtal, prečo odchádza, či je to kôli peniazom. Peniaze sú na poslednom mieste. Odchádzam, pretože svet potrebuje lásku. Dúfam, že sa mi podarí šíriť lásku i tu na koncerte v Prahe. Pomôžu mi k tomu najlepší hudobníci z celého sveta. Zmienil na koncerte.
Nehovoril iba o hudbe, alebo o tom ako sa k hudbe vôbec dostal. Spomenul aj to že je fanúšikom hokeja, dokonca aj českého a má rád Jágra alebo Patrika Eliáše, od ktorého má aj podpis.

Michael Bublé zpíval především americké standardy.

Dosť ma prekvapil moment, keď zišiel dole s pódia si zaspievať s jedným českým swingovým spevákom a zároveň kamarátom Jánom Smigmatorom. Väčšiu časť nechal na ňom, poviem vám krásný duet a hlas Jána bol vážne skvelý!
Potom si asi Michael potreboval oddychnúť, tak rolu speváka si vzal na starosti jeden s trumpetistov, ktorý zaspieval song You're Nobody till Somebody Loves You, kde ešte pridá aj sólo s trumpetou.


Fanúšikovia mohli počuť napr. My Funny Valentine, You Never Can Tell,Feeling Good, Sway,When I Fall in Love, Haven't Met You Yet, Everything, Forever Now, You Were Always on My Mind,
Only Have Eyes On You,You Never Can Tell, When You're Smiling, Love You Anymore.


Dalo by sa povedať, že koncert bol rozvrhnutý do 3 častí. Prvá časť bola typická americká, bolo s toho cítiť štýl Franka Sinatru. Druhá časť bola kratšia a obsahovala hity samotného interpréta. Tretia časť bola skôr RokenRollova. Povedala by som, že Michael je novodobý mix Franka Sinatru s Elvisom Presleyim. Zaujímavosťou je že svoju show priviezol v 23 kamionoch.
Pre mňa je to rozhodne jeden z najlepších koncertov, čo som zažila. Milujem Franka, a Ameriku v 30 rokoch je jedno či sú to filmy alebo hudba. Neviem prečo ale pripomenulo mi to ako som sa pozerala ako dieťa na Tom a Jerryho. Taká tá americká klasika. Neviem vám to lepšie popísať.




Bol niekto z vás na koncerte? Aké sú vaše dojmy s koncertu ?

Komentáre