Hobbs and Shaw - recenzce

Miluješ autá a rýchlosť ?
Súvisiaci obrázok

Ja áno, preto som si nenechala újsť posledný diel s tej to série filmu Rýchlo a Zbesilo.
Rozhodne nečakajte to načo ste boli zvyknutý v tom to filme. Skôr by som povedala, že sa jedná o velmi dobrý akčný film skoro až sci-fi s hodne vtipnými dialogmi. Človek, ktorý tvoril tieto dialógy musí byť v realnom živote dosť vtipný-sarkastický, presne môj typ.
Mohlo tam byť viac áut na miesto toho tam bol nadupananý Idris Elba (ktorý mi už v polovici filmu dosť liezol na nervy, nie a nie chcípnuť).
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt idris elba furious and fast tumblr gif we heart it
Premýšlala som, kde by sa mohol tento diel odohrávať pretože velké mestá-miesta už boli dané vo filme. Začalo to v Londýne prešli do Moskvy a skončili na Hawaii. Páčilo sa mi, že tam ukázali podstate domov The Rocka (kedže má Hawaiské korene) reč, kultúru. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hobbs and shaw tumblr gif we heart it
Kombinácia prudérneho brita v podaní Stathmana a vysmiateho borca z Cali The Rocka a ich ranné rituály bolo vtipné.
Oni dvaja a spolupracovať? Ledaže vo sne, obaja alfa samci ktorý si to chcú robiť po svojom. Čo myslíte ako to dopadne?
Okrem toho nadupaná hudba medzi bojmi.
Tí ktorý si všímajú detaily filmu ako ja, asi mierne zošalejú. Sú tam viditeľné zlé strihy kamery alebo nelogické postupy, vo filme neplatia gravitačné zákony a ani žiadne iné, herci robia kúsky pri ktorých by každý smrtelník hneď zomrel.
Myslím si, že mali skončiť s celou sériou keď zomrel Paul Walker.
Malé lákadalo, ak máš rád GOT tak sa pobavíš a čaká ťa tam ešte jedno prekvapnie (pre niekoho milé pre niekoho už otravné). Po zhliadnutí filmu sa nedivím, že The Rock sa stal najlepšie platením hercom za rok 2019.
Aký je váš názor na tento film ?

Komentáre