13 Reasons Why - 3 season!

13 Reason Why !!!
Súvisiaci obrázok
Milujem ten seriál a bola som nadšená že 23.8. po tak dlhej dobe netflix vypustil naraz celú 3 sériu. Bola som zvedavá, že o čom bude 3 séria ale námet? Za mňa velmi zaujímavavý, že ma to priklincovalo k obrazovke a hltala som každú časť, len aby som sa dozvedela Who Killed Bryce Walker??
Súvisiaci obrázok
Veď Bryce mal tolko ľudí okolo seba, čo ho nenávideli a mali niekoľko dôvodov prečo ho zabiť. V seriály sa objaví nová postava, ktorá sa stala rozprávačom celého príbehu. Je to nová holka, dcéra opatrovateľky ktorá sa stará o dedka Bryce.
Ana, mne sa tam moc nehodí príde mi ako človek ktorý prišiel od niekaľ niekam a hneď všetko o všetkých vie... Tak povediac ako votrelec, neviem či si mysleli tvorcovia že by tou to novou neokukanou postavou mohli serial oživiť, skôr si mám pocit, že to niektorým divákom zhnusili.
Človek ako mal dlho pauzu od seriálu, tak si nepamätal veci čo sa stali- povedali. V tejto sérií je velmi vela urobených tzv. flashbackov, ktoré spoznáte blbými filtrami.
Tvorcovia seriálu pritvrdili, niektoré samotné scény vám možno vyrazia dych ako mne a nečakali by ste ich. Možno chcú poukázať na dnešnú sk.rvenú dobu, a takto bohužial fakt funguje a existuje. Asi to bude len pre niektorých, ktorý majú silnejšie žalúdky a menej morálky v sebe.
Samotný herci opekneli, zmenili výzor, dospely. Počas pozerania seriálu som zmenila názor na niektoré postavy, dozviete sa vela zaujímavostí napr. kto akej orientácie,kto bol tehotný, kto koho miluje-nenávidí a hlavne kto zabil Bryca!
Veľa ľudí ani nevedelo, žeby mala byť nejaká 3 séria a po pozretí boli zmätení, alebo sklamaní. Môj názor je keď nebudeš nič očakávať nebudeš sklamaný. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt 13 reason why 3 season
Pre mňa bolo najviac zaujímavé asi pozerať časti, ktoré sa týkali Tylera. Bryce nikto nemiloval (ani ja nie), ale ako bol v tej to sérii vykreslený, tak som dosť naň ho zmenila názor až tak, že mi ho bolo ľúto. Minulé časti pôsobil ako tyran a kretén, neverila som že by z neho tvorcovia mohli urobiť ľudskú bytosť s citmi. Ktorý by sa snažil odčiniť všetky svoje hriechy z minulosti a ukázať, že toho naozaj ľutuje a vie byť aj dobrým človekom.
Clay bol minulú sériu hlavnou postavou, terza by som povedala že je dosť mimo kolaj. Áno, je v každom diely a niečo rieši ale už to nie je tak zaujímavé ako predtým. Jeho príbeh či správanie je také predvídateľné, že človek vie ako to nakoniec vše dopadne.
Ako to už u seriálov býva, prvé časti málo kedy nadchnú a človek z nich je zmätení, to isté nastalo aj pri tom to seriály ale až na konci všetko pochopíte a bude vám to zapadať ako puzzle. Občas mi tam chýbala Hannah.
Čo sa týka hudby velmi dobrá, 3 séria sa mi páčila viac ako 2 a pre tých, ktorý majú radi tento seriál mám buď dobrú (možno aj špatnú) správu a to že bude aj 4 séria v roku 2020!

Komentáre