Tour The Coffee

Čo je lepšie ako byť s kamoškou na káve?

Niečo by sa našlo, vychutnávať si dobrú kávu vo veľmi zaujímavej kaviarni. Veľmi rada chodím do nezvyčajných kaviarní. Nie tie typické, komerčné.
Žijem pár rokov v Prahe, som skôr typ ktorý radšej niekde chodí akoby mal sedel niekde niekoľko hodín na jednom mieste pri jednom drinku. Lenže občas človek potrebuje takú to terapiu.
Fotka Black Fuel Trading Co.
Ste slečny, ktoré milujú rúžovú farbu? Tak túto kaviareň si rozhodne zamilujete! Človek hneď ako vojde dnu dostane "facku" s ružovej farby, s tej sladkosti že niekto by si myslel že odíde rovno s cukrovkou. Ľudia - dievčatá tam okrem dobrej kávy a koláčikom chodia aj kôli kvetinovej ste, kde si robia foto. Mňa si táto kaviareň získala ešte jednou vecou, bola príjemná hudba cca 45 min. hrali songy od Eda Sheerana.
Rada navštevujem nové miesta, ale aj rada experimentujem a je jedno či sú to miesta-jedlá alebo pitie. Takže keď som v menu uvidela názov Lady Latte, mala som jasno. Kamarátka nepije kávu, ale milujem Paríž. Dala si čaj, ktorý sa volal Paris.
Neviem ako vy, ale ja som bola vždy zvyknutá na čaj v pytlíčku na pod šálke. Tu je to tak romantické, že čaj dostane v ružovej obálke. Kde je ešte napísané, že je to pre vás. No nie je to sweet?
A teraz keď je vonku tak krásne, môžete sedieť vonku na terase.
Hovoríte si : dobre, dobre ale prezraď konečne už to meno kaviarne. Okey, nebudem vás už napínať kaviareň sa volá Cafe Chloe.
Nachádza na zástavke Jindřiská, je to jedno zastávka od Václavského Náměstí. Spoznáte ju podľa toho, že v oknách sú rúžové balóny.
Toto je moja najoblúbenejšia kaviareň a rozhodne nie je tak sladká. Je to skôr taký streetový štýl.
Je úžasné, keď zo starého miesta ktoré vyzerá ako stavenisko urobia ľudia niečo úplne iné, priam jedinečné. Nielen že si tam môžte dať kafe, môžte sa na jesť, zatancovať či dokonca si kúpiť tenisky alebo si zájsť do kina.
Cez rok je to napraskané študentami, alebo tam sú firemné meetingy... Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt vnitroblock
Nábytok je ako keby ukradnutý od nejakej popelnice, ktorý tam nechali vaši rodičia. Dlážka? Zabudni! Proste beton.
Jendoducho je tam jedinečný dizajn. Majú tam najlepšie hranolky aké som kedy jedla! Bohužial varia iba niektoré dni a od určitej hodiny, tak si to najskôr mrknite. Kaviareň sa nachádza na zástavke Tussarovej - Holešovice a volá sa VNITROBLOCK.
V týchto kaviaňach dosť často bývajú i rôzne výstavy.
Táto kaviareň má dvojča na Smíchove a volá sa Kavárna co hledá jméno. Štýl je velmi podobný , ale toto už nie je stavenisko ale bývala budova, kde sa vyrábali truhle. Nie, nie je to joke.
Síce tu hranolky nerobia, ale táto kaviareň sa preslávila Benediktskými vajciami. Tu si môžte dať raňajky, večer neviem ako varia.
Foto s tej kaviarne. Ak nechceš byť v preplnej kaviarni, nie je problém a môžeš ísť von na terasu, ktorá je celá presklenená. Páči sa mi predstava ako sedím v hojdacom kresle, ktoré tam majú a pozerám na presklenenú stenu ako krásne a pomaly steká dážd dolu.
Mám v zásobe ďalšie kaviarne, ktoré by som chcela navštiviť a rozhodne to nebudú luxusné ale práve takéto zašívárne, ktoré musíte hladať.
Napíšte mi vaše oblúbené kaviarne, nech mám viac možností na TOUR THE COFFEE po Prahe.
Chceš vidieť viac? Tak šup klikni sem ---> https://www.instagram.com/diana_di_letko/
Ak máš otázky , neváhaj a pýtaj sa na čokoľvek čo ťa zaujíma rada ti odpoviem. Úžasný

Komentáre