Ed Sheeran Divede Tour in Prague 7-8.7.2019

Ed Sheeran zavítal späť do Prahy po 4 rokoch a poriadne to odpálil rovno 2x!Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ed sheeran v prahe


Mala som to šťastie ho vidieť v Prahe, keď tu bol 1x a bol skvelý potom som si ho zažila vo Viedni minulý rok.
Teraz som mala možnosť byť na jeho obydvoch koncertoch. Fotka Diany Di Letko.
Na vianoce som dostala skvelý darček a to vstupenku na jeho prvý koncert, ktorý bol 7.7.2019 v Letňanoch. Druhý deň som tam bola už pracovne, ale tiež som mala možnosť všetko vidieť a počuť.
Na prvý deň jeho koncertu sa zúčastnilo cca 80 000 ľudí a druhý deň "len" 50 000. Bol to najväčší koncert za 15 rokov v Prahe čo sa konal.
koncert Eda Sheerana v Prahe, 7.7.2019
Ako predskokanov mal speváčku Zaru Larson a speváka James Baya, ktorý bol pre mňa topka! A rozhodne, keď bude mať v Prahe samostatný koncert, rozhodne idem! Ja som Jamesa mala rada i predtým, ale vždy je to iné keď toho človeka počujete na živo a i cítite ako to krásne všetko preciťuje, keď spieva.
Line up bol, že Zara začínala v 18:45, James 19:45 a Ed 21:00-23:00 a začínali a končili presne, žiadne hviezdné maniere.
Zara ma trochu prekvapila svojím outfitom , mala čiene boty a čierne nohavice a vrh bol len neonová podprsenka obkolesená perím, myslím si že jej musela byť zima lebo zrovna najteplejšie nebolo.
James, čierne nohavice modré pásikavé triko a kožená bunda. Ed čierne rifle a čierne triko a na pridávok sa bol prezliecť do červeného národného(českého) trika.
Ako je to už zvykom u Eda, na stage je sám kde má lup pedále a pár gitár a skvelú amtosféru doplňujú velké obrazovky s rôznymi efektami. A potom si človek, uvedomí že toto je ozajstný umelec, ktorý nepotrebuje žiadne extra efekty aby rozhýbal alebo prinútil spievať tak niekoľko tisícový dav.
U Edka je známe i to, že svoje koncerty začína hneď peckou Castle on The Hill, kde potom postupne trochu zmierňuje a na záver to zas poriadne rozbalí.
Ed okrem toho, že dával jeden song za druhým aj rád pokecal. Zaspomínal si nato, ako tu bol v roku 2015, pochválil české pivo. A ako si robia speváci na záver selfie s nami, tak Ed to obzvláštnil niečím, čím sa inšpiroval od Robieho Williamsa, aby ľudia cvakali blesky a musím povedať, že ja nato naozaj krásny pohlad z podia... Ten kto by to chcel vidieť nech zavíta na Edov insta. Tak to okomentoval práve tento moment "Občas je fajn koncert narušit a připomenout si, jak je to potrhlý, že na vás přišlo tolik lidí,".
Playlist mal nakombinovaný so všetkých albumov, ale predstavil aj úplne novinky z najnovšieho albumu, ktorý vyšiel po Pražských koncertoch 12.7.
Aktuálna hitovka s Justinom Bieberom I Don't Care, ktorú som na začiatku ani poriadne nepoznala, lebo ju hodil do akustickej verzie a spomalil. Ďalšia svetová premiéra úplne nového singla Blow, na ktorom spevák spolupracoval s Brunom Marsom a Chrisom Stapletonom. Až po odohratí jej sólovej verzie na nedeľnom koncerte na Letňanoch ju v pondelok ráno zverejnil spolu s videoklipom na Youtube.Fotka Diany Di Letko.
Jeho setlist na prvý deň bol :

Druhý deň to bolo trochu zmenené, asi kôli Edovým hlasivkám. Fan boli ukrátený o Give Me Love- Kiss me, Dive ale zas druhý deň predstavil song Beautiful People.
Set list Jamesa bol rovnaký oba dni :


A Zara Larson mala tiež oba dni rovnaké setlisty :


Boli ste na koncerte? Aké máte pocity vy ?
Ak chcete vidieť viac klikni sem ----> https://www.instagram.com/diana_di_letko/

Komentáre