Slipknot in Prague 11.6.2019

Ďalší článok bude o skupine Slipknot, ktorá navštívila Prahu 11.6. 2019
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt slipknot v prahe


Je to kapela, ktorú nemám rada a asi jej nikdy neprídem na chuť. Ale mala som možnosť byť na ich Pražskom koncerte. Od Slipknotu mám rada iba jeden song a to Snuff.
Niekedy i to čo nemáte radi, alebo tomu nerozumiete a potom to vidíte alebo zažijete na živo môžte zmeniť názor. Myslela som si, že by to mohlo nastať i u mňa, bohužial nie a asi to ešte aj viac zhoršilo môj názor ak je to vôbec možné.
Kapela ako taká by aj celkom bola fajn, ale tí fanúšikovia...? Proste slušne povedané , blázni.
Verní fanúšikovia čakali už od 9 rána, len aby mali najlepšie miesta. Kepela naposledy koncertovala v Prahe pred 3 rokmi.
O2 arena bola plná, dokonca mi prišla plnšia než keď tu boli Maroon 5! Ako predkapelu mali americkú hardcore -punkovú partu Code Orange. Nikdy som o nej nepočula a dúfam, že už ani nebudem. To sa nedalo ani definovať, spev to rozhodne nebol.
Skôr lietanie po pódiu, občasné zaškriekanie slova fucking ...
Skupina prišla okolo 21:15, stage mali skvelo prepracovaný! Ešte nikdy som nevidela na stage bežiaci pás a vyzeralo naozaj super! Okrem toho, že bola arena plná a vzduch bol vydýchaní tak kapela mala ohne a občasný ohňostroj.
Koncert trval zhruba 2 hodiny a zahájili to songem 515 z alba Lowa. Ďalšie skladby, čo boli odohrané boli People = Shit, Custer, The Negative One, Duality, Psychosocial, The Devil In, Unsainted, Before I Forget, Spit It Out a Surfacing.
Kapela mala na sebe svoje typické hororové masky. Akustika miestami pokulhávala ale to je pri koncertoch v poslednej dobe tak nejak normálne. Nielenže naplnili arenu skodo do posledného sedadla, ale hudba bol tak hlasná až sa luxfery otriasali na chodbe. Slipknot, O2 arena, Praha, 11.6.2019 (fotogalerie)Slipknot, O2 arena, Praha, 11.6.2019 (fotogalerie)Slipknot, O2 arena, Praha, 11.6.2019 (fotogalerie)
Ťažko sa mi hodnotí "spev",keď mne to prišlo ako hučanie do mikrofónu. Ale jedno uznávam, že spevák Corey má príjemný hlas keď hovorí, alebo keď spieva ako napr. v songu Snuff, ktorý bohužial nezaznel. Corey fakt šlapal ako namazaný stroj a nie len on samozrejme. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt slipknot v prahe
Vedela som, že tento koncert bude masaker, ale nečakala som že fans budú takí blázni. Dosť ma prekvapilo (pretože som to nikdy do teraz nezažila) keď počas koncertu sa dole v priestore na státie urobili 2 velké koridá a potom postupne tam ľudia do nich chodili, skákali - strkali do seba. Boli to proste elektrizované homogenní lidské masy.
Samozrejme, že sa to hneď odrazilo na celom dave a ľudia najmä v predných radách mali čo robiť aby to nejak prežili v zdraví bez zlomených rebier. Súvisiaci obrázok
Samozrejme, že po ruke boli i záchranári, ktorí nosili aj vodu. Bohužial odviedli 2-3 ľudí. Security taktiež. Potom nielenže záchranari nosili vodu, aj členovia kapely hádzali vodu do davu, potom i paličky. Jednú chvílu chceli, aby si všetci drepli a potom skákali,jeden člen kapely zišiel dole a niektorí mali šťastie si ťapnúť. Myslím si, že skalný fans si tento koncert plne užili a len tak naň nazabudnú a ja rozhodne tiež!
Slipknot, O2 arena, Praha, 27.1.2016 (fotogalerie)
Záver je taký, keby som mala ísť niekedy do pekla tak jedine s tou to kapelou!

Komentáre