Sex? Fuck You!

V dnešnej dobe to inak nejde,len cez sex?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fuck you we heart it

Človek už ani nevie kde a ako sa má zoznámiť, lebo keď si myslí že konečne by mohol stretnúť inteligentného človeka, tak zistí že je na omyle. V poslednej dobe som zažila zaujímavé zoznámenia. Niektoré pobavili, niektoré ma úplne otrávili.
Nieže by som zúfalo hladala niekoho, to vôbec. Ja som už zmenila postoj že čo príde to bude.
Súvisiaci obrázok
Po poslednej známosti o ktorej som napísala i článok, vážne neutekám hneď niekomu do náručia. Ale zas aby som s niekym neflirtovala a nebavila to by bola škoda, nie?
Občas zavítam len tak pozrieť nejaké zoznamky (nie neočakávam tam nič normálne), len tak pozrieť čo tam nájdem. Zistila som že nič nové a ani nič normálne. Prehodíme pár správ a hneď letia otázky : Máš rada sex? Nedáme online? Povedz mi čo sa ti páči... Toto rozhodne nie! Áno mám ho rada, asi ako každý ale nemám potrebu si o tom s niekym písať a vôbec nie hneď. To človek vážne už nemá žiadnu úroveň ?
V profile mám jasne napisané velkýma hrubým písmom, že nemám zájem písať si takéto prasačiny a že uchýlaci nemusia ani začínať písať hneď iksnem.
Písala som si chvílu s človekom, ktorému bolo 36 a rozvedený (nie je to žiadna bomba) ale pomyslíte si okey, ten má už niečo za sebou mohla by byť s ním celkom rozumná reč. Ešte ktomu zubní technik.
Je jedno koľko mu je a čo robí a čo má za sebou. Chce to len jedno! A keď som mu povedala, že som otrávená s takého to spôsobu písania - zoznamovania, tak viete čo mi odpísal ? Veľa zdaru v hľadaní nejakého impotentného chlapa.
Akože prosím ?!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt relationship we heart it
Potom ďalšia vec, kde neočakávajte nič je klub. Bola som s priatelmi v klube oslavít kamarátove narodky. Keďže medzi mojich kamarátov patria aj Gayovia, tak sme sa rozhodli ísť do takého zmiešaného klubu. Nájdete tam ozaj všetko! Gay-Lesba-Transka aj niečo medzi tým. Ako to už býva, nie vždy celú noc hrajú skvelo žeby ste trhali parkety...
Tak som sa rozhodla posedieť nabrať energiu na ďalšie songy, v takom to klube hetero človek nemôže velmi nič očakávať okrem rôznych podivností.
A jak si tak sedím a pozerám na ten opití dav ako sa baví, som si všimla jedného čašníka taký exotický sympoš. Bolo mi ho ľúto ako sa tam tak prediera opitým davom, ktorý mu ešte občas vynadá, že čo chce a či nevidí že je tam plno.
Všimol si že sa naň pozeram tak sa usmial a šiel si po svojom, ja som ani nič viac nečakala ani nepôsobil nato žeby mohol byť hetero.
Zapozerala som sa na jendu babu jak si užíva vír tanca a občas stratí balanc a zhodnou okolností predomnou stál tento čašník a pozeral rovnakým smerom ako ja, na tú slečnu.
Potom ku mne pristúpil a hneď s fleku : Si hetero? Trochu ma to zaskočilo, ale odpovedala som že áno. Hneď mi podal ruku a hovorí mi Michal a ty dnes pôjdeš somnou domov. (jedno mu treba uznať sebavedomie mu nechýbalo).
Som sa tak pozrela s pozdialy naň ho a opýtala sa že kde nabral tú istotu? Potom zrovna pozrel na tú slečnu a otočil sa ku mne a hovorí : buď pôjde ona alebo ty ... Ja nato : hm nato ako si sa na ňu pozeral (pohladom moja vážne máš už dosť a xicht ako keby práve zahryzol do citróna) , to ona rozhodne nebude.
Takže ty a žmurkol (mám rada sebavedomie, ale toto ?!), tak som chlapcovi povedala že ja naň ho rozhodne nebudem čakať do rána keď skončí šichtu. On sa nevzdával a jeho pohotová odpoveď bola tak si to dáme tu? (o drik teda rozhodne nešlo ...) A ja nato, už sme sa vrátili.
Človek sa ide len tak odregovať tancom do klubu prevažne pre inak orientovaných a nestačíte sa čudovať ako je niekto takto pohotový.
Súvisiaci obrázok
I v autobuse to môže byť zaujímavé. Nastúpila som do busu a vzadu, kde väčšinou si sadnem, lebo to mám len 2 zastávky bolo obsadené. Hovorím si ok, veď sú to len 2 zastávky. Mladý muž čo tam sedel, sa hneď postavil a že ma pustí. (hm gentleman v dnešnej dobe? niečo nevídané) A že nech si kľudne idem sadnúť, hovorím sú to len 2 zastávky a on mal na ďalšej vystúpiť. Videla som, že domáci to nie je bol to ukrajinec alebo rus neviem... Hovoril lámavo všetkými jazykmi a okrem toho sa mi zdalo, že čo mal aj v sebe na posilnenie. Pozerá na mňa hneď mi podáva ruku a ja že čo je? On že je Saša (aké typické, čo?) a že či mám číslo, hovorím mám ale nedám. Začudovane sa na mňa pozerá a že prečo? A ja nato, lebo nerozdavám len tak niekomu na počkanie a pre moje šťastie, už musel vystúpiť a potom kamaráti, ktorí sedeli oproti prišli tiež ku mne a hneď zoznamočka... Nestačila som sa diviť, že to bolo..
Som ja tak divno zaostalá, alebo je toto už normálne ?Súvisiaci obrázok
Ďalšia perlička čo sa mi stala, to bolo za bieleho dňa ako si tak v meste stojím na prechode.
Stál vedľa mňa pán 45+ a stále na mňa pozeral.. Hovorím si, čo som špinavá na xichte? A ako sme sa pohli, tak ten pán slečna musím vám niečo povedať.. Máte strašně dobrú postavu, ako je to možné? Beháte? Stále som sa musel na vás pozerat... No dakujem pekne. Samozrejme, že som mu povedala, že som si toho všimla. Behať veľmi nebehám, jedine fitnes a strava.
Nemám podľa mňa nejak dokonalú postavu, som jednoducho krv a mlieko ako sa hovorí a dávno sa nehoním za tým, žeby som mohla niekedy byť modelka Victoria´s Secret.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt really? tumblr gif
Len tak premýšlam na hlas, že či naozaj už nie je možné sa s niekym normálnym zoznámiť. Alebo to naozaj v tejto dobe je všetko opačné? A všetko ide odzadu do predu? Najskôr sex a potom zoznámenie pri kafe..?
Neviem či to iba ja mám takéto neuveritelné "šťastie" na zoznámenie sa s niekým alebo aj vy máte niečo takéto špeciálne? Prosím ak áno podelte sa somnou, nech viem že na svete viac blbcov a nie som v tom sama.

Komentáre