Maluma in Prague -11:11 World Tour

Oh my Gosh, ohy my gosh !!! Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maluma 11:11 tour


Toto jediné môžem povedať ohľadne včerajšieho dňa- večera. Latino-americký boh menom Maluma zavítal vrámci svojej world tour 11:11 aj do Prahy, presnejšie mal koncert vo Forum Karlín. Samozrejme, že som si ho nenechala újsť! Jeho hudbu počúvam už dlho, ešte keď nebol tak svetovo známy a bol "dieťa", predsa je tomu to fešákovy "len" 25 rokov.
Vedela som, že na Juana (jeho vlastné meno) bude velký záujem a keď chcem mať čo najlepšieho fleka, musím niečo preto obetovať. Takže hneď od rána od nejakej pol 10 čakala až do večera, prvý krát v živote som bola niekde prvá. Pozdejšie prišla aj kamarátka s ktorou som šla na koncert. Fotka Diany Di Letko.
Okolo pol 2 sa už zhromaždovali ľudia najhoršie natom celom bolo to neskutočné slnko s teplotou 36 stupňov. Brala som to pozitívne, že aspoň chytím trochu bronz. Samozrejme 9 hod byť na slnku nie je žiadna sranda, tak sme sa s kamarátkou striedali do chládku a do obchodov na občerstvenie a wc. Ako sa približovala hodina do toho ako sa otvoria brány, ľudia začali viac šalieť a niektorí sa chceli predbiehať. Bohužial smola, predsa nepustíme človeka, ktorí si príde ako keby nič hneď na hotové... Museli pekne na koniec rady a že nebola malá, to je jasné!
Dosť ma prekvapilo, keď som tam videla rómskych spoluobčanov a ako to býva, vždy je to big family a potom sa snažili pretlačať apd. Okrem toho ma dostala ešte jedna vec, ktorú by som ja nikdy neurobila ibaže by som mala vážne nutný dôvod. Jedna slečna s maminou, tam boli tiež približne od tej 10 hod. rána a okolo 16:00 vo fronte na čakanie sa rozhodli predať lístky okolo idúcim a odišli domov. Po toľkých hod. čakania? Bláznostvo!
Brány sa otvorili v 19:00 hod. hneď sme s kamoškou leteli dolu, lebo sme mali lístky na státie. Ja som si ešte musela odskočiť na wc, ako som sa vrátila čakala ma menšia fronta ale ja som človek, ktorý sa nepára a ide tam kam chce. Takže som slušne požiadala o dovolenie prejsť ( u niektorých ľudí slušnosť neplati a vy sa nato rovno vy-erte), samozrejme že ma čakali kecy typu : A kam deš vole, co se cpeš. Potom pritvrdili : Ty kundo česká (toto ma ozaj pobavilo,kedže som Slovenka a rozprávam i slovenky) apd. Mňa to vôbec netrápilo a šla som ďalej. S kamoškou sme mali šťastie v nešťastí, boli sme pomerne blízko skoro v prvej rade pred nami, taký príjemný manželský pár. Dobre sme si pokecali zasmiali a dokonca nám ukázali videa s Amsterdamu, kde boli na Malumovi minulý rok a pani prezradila, že Maluma krásne vonia a používa Armani.
Nešťastie bolo to, že sme sa ocitli aj pri nie velmi inteligentných ľudoch, ktorí asi výnimočne vyrazili do velkomesta a vôbec na koncert svetovej hviezdy. A nechýbalo málo aby som to dotyčnej nevysvetlila ručne (stihla to moja kamoška), alebo to povedať securiťákovi.
Možno by som to viac pochopila, keby táto pani bola v puberte ale povedala by som jej 45+ a čo dokazovala, to som jakživ ešte nezažila! A to už niekoľko koncertov mám za sebou dokonca svetových aj v zahraničí.
Najskôr oblievala jednu slečnu pred sebou vodou (len tak) a keď sa slečna ohradila, začala jej nadávať. Ja som len nemo pozerala a to si všimla a začala aj mne (už ani neviem čo všetko som bola, tolko toho mala na srdci Mlčící a to nezačal ešte koncert) potom boli strkanice, obliala aj mna na polku tela, tak som sa jej opytala že či je normálna a mala by sa ukludniť. Nato ako je stará rašpla nemá vôbec chochmesu. Celý koncert si natáčala a ja keď som zdvihla ruky na mávanie alebo proste na tancovanie, lebo na takej to hudbe sa nedá len tak stáť, tak mi začala nadávať že nech ich dám dole, lebo jej to zavadzia v zábare. Som jej povedala, že ja som na rozdiel od nej na koncerte a ona mohla kľudne zostať doma a sledovať to cez youtube.
Chápem, že dnešná doba je velmi socializovaná ale pre boha ľudia,keď ste na koncerte užívajte si ho a nečumte naň cez mobil...
Predskokan prišiel okolo 20:00 a spieval cca 15 min., čakala som že okolo 20:30 príde maluma ale ten nikde.
Natiahla sa velká biela plachta, kde bol vlastne silueta Malumy a plavajúce hologramy zvierat. Maluma prišiel až o 21:10 (neviem aký bol line-up ale toto mi prišlo až moc neskoro) a hneď s peckou MALA MIA (v preklade moja chyba, nato že neskoro prišiel idealna omluva Smějící se) ,ďalší song bol Corazon a potom Vente Pa Ca (s Rickym Martinom). Nechýbali tanečnice s ktorými tancoval, niekoľko krát sa bol v rychlosti prezliecť že ste si ani nevšimli, že si odskočil.
Show bola poňatá v neon štýle, svetelná show a plus plamene a konfety nemohli chýbať.
Bolo úžasné ho vidieť a počuť na živo. Naozaj je tak zlatý i v skutočnosti a bolo na ňom vidieť ako si to všetko užíva a to je najlepšie čo vám môže umelec ponuknúť na koncerte. Maluma sa dosť aj venoval každému, kto tam bol čítal si plagáty a bol naozaj zane veľmi rád. Povedal, že Praha sa mu veľmi páči, krásne mesto a samozrejme ženy a rozhodne tu nie je posledný krát. Je šťastný že tu môže byť, že jeho hudba sa nám páči a užívame si ju, veľa to preň ho znamená. Bol dojatý, síce môže pôsobiť s fotiek alebo s instastory, že mu nejak sláva pomaly stúpla do hlavy, tak na živo ste ten pocit nemali.
Práve naopak milý usmievavý chlapec, ktorý si to všetko váži a je zato vďačný.
Ďalej sme mali možnosť počuť song, ktorý preň ho vela znamená (a pre mňa osobne jedna z mojích naj skladieb) je Marinero. Posledný hit 11:11, ktorý sme si skoro celý odspievali pretože ho máme radi a on si vychutnával tú atmosféru. HP ,El Perdedor, Clandestino (so Shakirou),Hola Señorita (Maria - GiMS), Créeme, El Préstamo (najviac sa mi páčila práve tá svetelná show, kedy Maluma len tak stojí celý v čiernom a je tam jeden zelený paprsok s ktorým sa hrá. Zakončil to songom Felices los 4, kde prekvapil keď prišiel s českou vlajkou na sebe a poďakoval česky : Děkuju.




Vida nie su moje. Sú to zostrihy. Na mojom instagrame - story budeš vidieť niečo na viac. https://www.instagram.com/diana_di_letko/


Bol niekto na koncerte ? Aké sú vaše pocity ? Alebo ktorý je váš obľúbený song od Malumy? Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maluma skladby

A to nie je vše priatelia, s kamoškou sme sa zapojili do jednej súťaže o lístky na After Party s Malumom do jedného z najluxusnejšich klubov Prahe. Ja som bohužial nevyhrala, ale kamoška áno!
Tak po koncerte sme vyrazili do klubu okolo pol 2 ráno sa tam objavil predskokan Malumy a spieval, my sme tam boli do 2 dovtedy Maluma neprišiel a či potom, to už neviem. Ale viem jedno, že ten večer som si neskutočne užila a skvelo zatancovala na hudbu, ktorú milujem. Jednoducho nezabudnuteľný večer!

Komentáre