Avon Pochod in Prague 2019

V Sobotu 15.6. som sa zúčastnila 19 ročníka Avon pochodu v Prahe.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avon

Bola to pre mňa premiera v Prahe. Počasie bolo neskutočné teplé až 36 stupňov. Takže síce avon navrhol pekné triká, skôr mohol navrhnúť plavky!
Na staromestkom námestí sa začal úvodný program uz 10 hodín, ja som prišla s kolegyňami okolo pol 12. O 12 sa malo vyraziť na pochod, ktorý mal trvať hodinu. Na moje prekvapenie sa to aj viac menej stihlo, nato ako obrovský dav šiel cez Prahu.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avon praha
Mali sme sa dostať na Štvanice, je to taký ostrov uprostred Vltavy. Kde nás potom čakal program v podaní skupiny Gipsy.CZ, Mirai, Emma Smetana, Pavel Callta alebo Vojta Drahokoupil. Moderátorom tejto akcie bol Libor Bouček.
Na ostrove boli samozrejme stánky s občerstvením, pitím, kozmetikou a nezabudlo sa ani na najmenších.
Tým, že bolo tak neskutočné teplo tak po ruke boli hneď záchranári, ale aj menšie sprchy kde sa ľudia mohli ovlažiť. Niektorí neváhali a hodili zo seba šaty a boli buď v plavkách alebo v spodnej bielizni.
Ja som dokonca programu ozaj nebola, lebo už som nezvládala to teplo a bola som poriadne prehriata. Takže som si pozrela mojich oblúbenocov, čo sú Mirai a šla domov, kde som si hneď hodila hodinovú studenú sprchu.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avon praha program
Ale môžem vám povedať, že ten to pochod za dobrú vec - zdravé prsia vyzbieral cca 8 000 000 +- z nákupov tričiek, ktoré boli ako stupenkov na túto akciu. Pochodu sa zúčastnilo neuveriteľných 20 000 ľudí! Čo je podľa mňa naozaj úctihodný počet.
Zúčastnili ste sa aj vy tohto pochodu na dobrú vec? Ak chceš vedieť aké tento rok boli triká na pochod mrkni na môj insta :

Komentáre