AVATAR TORUK in Prague

Pred pár dňami v Prahe pár dní pobudul Circus de Soil s ich predstavením AVATAR - TORUK v O2 arene.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt AVATAR TORUK in prague

Nevedela som presne, čo od toho očakávať. Videla som film a tak som si myslela, že to bude nejak naväzovať ten príbeh v cirkusovej verzií, zistila som že nie.
Vôbec mi to nevadilo, páčila sa mi i táto alternatívna verzia. O2 aréna sa premenila na fiktívny svet PANDORA.
Bol to pútavý príbeh vyprávaný pomocou nového sveta imaginácie, objavov, možností, o ktorých sa nám mohlo len zdať.
Predstavenie bolo kombinované špičkovými vizuálnymi efektami a divadelnými prvkami.
Veľa ľudí sa zaujimalo o to, či to mu porozumejú alebo či tam boli titulky. Súvisiaci obrázok
Tvorcovia mysleli na všetko, po bokoch boli dve velké plazmy obrazovky, kde si ľudia ktorí velmi nerozumejú anglicky mohli prečítať, čo hovorí vyprávapač. Avatari sa inak medzi sebou bavili svojou rečou, ktorá nešla preložiť, ale myslím si že dobry pozorovateľ pochopil o čom by mohol byť príbeh.
Ale pretých ktorý nahodou nepochopili alebo nemali tú možnosť tam byť tak príbeh bol o tom že hrozila prírodná katastrofa, ktorá by mohli zničiť posvätný strom duší.
Preto sa ho rozhodli zachrániť dvaja chlapíci Ralu a Entu, ktorý pochádzali s klanu Omatikay. V ich snahe im by mohol pomôcť TORUK, velký červeno-oranžový dravec žijúci Plávajucích horách. Práve tento TORUK ovláda nebe nad Pandorou.
Celý tím sa skladal s 13 tvorcov. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt AVATAR TORUK in prague
Pre mňa bolo lepšie, keď tam bolo čo najmänej tých artistov pretože som sa mohla lepšie nato sústrediť. Totiž to keď ich bolo tak veľa a každý úplne niekde inde, tak som nestíhala nič pozerať.
Tie vizuálne efekty boli neskutočné! Väčšinou keď si človek kupuje lístky, chce byť čo najbližšie k tomu umelcovi. Samozrejme sú aj tie lístky drahšie. V tom to prípade by som povedala, že vhodnejšie sú tie lacnejšie lístky, kde ste v horných sektoroch a máte krásny výhlad úplne na všetko skoro ako s vtáčej perspektívy.
Mňa úplne ohromilo, keď tam bolo vizualizácia vody -mora a dokonca i tie zvuky, všade tma a vidite toto, tak máte pocit že O2 arénu zaplavila skutočná voda. Súvisiaci obrázok
Artisti samozrejme boli famózny a klub dole pred niektorými ich kúskami! Cena lístka bola síce drahšia ako by človek očakával, ale pozhliadnutí ich predstavenia by som povedala že bola adekvátna.
Bol niekto z vás na jednom s tých predstavení, ktoré tu predstavovali 5 dní ? Aký je váš názor na toto predstavenie ?

Komentáre