Máš vlasi po plecia a nevieš čo stým?

Čo s vlasmi?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hair we heart it


Pred pár mesiacmi som sa ostrihala, mala som vlasy dlhé po pás a ostrihala som si ich po plecia.
Vlasy sú ko­ru­nou krásy, o tom niet po­chýb. Či už krátke, dlhé, blond, hnedé, čierne alebo čer­vené. Vlasy nám toho do­kážu pre­zra­diť veľa aj o člo­veku, ktorý ich nosí. Ok­rem toho, že sa na vla­soch od­rá­žajú nie­ktoré zdra­votné prob­lémy alebo stres, ich úp­rava nám do­káže veľa po­ve­dať aj o tom, ako sa o seba daný člo­vek stará a ako chce na ľudí pô­so­biť.
Na každú prí­le­ži­tosť sa hodí iný účes, no aj keď sa ne­chys­táme na žiadnu špe­ciálnu prí­le­ži­tosť, naše vlasy by mali ne­jak vy­ze­rať. A in­špi­rá­ciu na to, ako si ich mô­žeš upra­viť ti možno pri­ne­sie aj tento člá­nok. Na­sle­du­júce vi­deá, ti ukážu, ako na­lo­žiť so stredne dl­hými vlasmi. A ne­pot­re­bu­ješ byť ani ka­der­níčka!
Tiež to tak máte, že ste zúfalé a neviete čo stým? Lebo ja áno, a nosím dokola tie isté a nudné účesy. Tak som si pozerala na youtube nejaké tie tutorialy a tu je pár tipov:




Komentáre