Body, Body, Your Body ...

Dnešný článok bude tele, o mojom, tvojom našom tele.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yoga we heart it
Každý z nás je v jednom kolotoči a má málo času len tak pre seba. Kedy na posledy ste si fajn ponaťahovali telo s pocitom úlavy? Kedy ste si naposledy vyšistili hlavu a mali v nej úplne prázdno? Myslím si, že toto porebuje každý z nás aspoň raz týždenne.
Pred cca mesiacom ma zobrala kolegyňa na spoločnú lekciu cvičenia vo fitku. Sama som sa tam neodvážila ísť , v tom to som ako dieťa potrebujem niekoho, kto by ma viedol za ruku. Zobrala ma na BOSU. Cítala som sa fakt ako dieťa v prvom ročníku, neviem čo mám robiť a len obkukávam od druhých. Páčilo sa mi to, bolo to dynamické a človek si ani neuvedomil ako rýchle mu ubehlo 60 minút.
Potom sme vyskúšali BARRE, je to ako keby balet - tanec a preťahovanie svalov. Pôsobí to nenáročne, ale verte mi ak je vaše stuhnuté budete cítiť každučký sval až budete chcieť plakať.
Vyskúšala som i , to bola makačka! Cítila som sa ako na vojenskom výcviku, nechcela by som si po tom cvičení merať pulz a vidieť svoje EKG. No rozhodne to nevzdávam a idem na ďalšiu lekciu. Je fajn, keď je moje telo zničené zdravým spôsobom a že cítim každou lekciou, že zvláda viac a viac. Posúvam svoje hranice a to je natom to najlepšie.
Ale zo všetkého najviac som si zamilovala BODYBALANCE, snažím sa chodť aspoň 3 x do týždňa. Je rôzne dni a rôzne hodiny, do konca ja ako velký spachtoš som ochotná si privstať a ísť na rannú lekciu. Je kombinácia tajchi, pilates a yogy. Cviky sú zvládnuteľné i pre totálneho lajka, ktorý do fitka zablúdil. Ako s názvu vyplýva ide o rovnováhu, nie len tela ale duše a mysle.
Veľmi to pomáha i na chrbát (aspoň mne), svaly pracujú po celom tele.
Na BODYBALANCE som zažila asi 4-5 lektorov, ale mám tam oblúbeného jedného pána. Je velmi milý, pozitívny, vždy zhasne svetlá a nechá len jednu zapálenú sviečku, ktorú si prinesie.
Jeho lekcie mi prídu také celé o harmónií, na konci cvičenia si lahneme počúvame meditačnú hudbu (čisté piano) a on do toho hovorí svojím melodickým hlasom príjemné a pozitívne veci. Ku príkladu : vnímajte len svoje telo, svoj dych a nádych, že každý z nás je dôležitý a z maličkostí sa rodia velké veci...
Človek si len tak leží 8 min. so zavretými očami a vníma iba tú hudbu s jeho hlasom, dlho som nemala tak čistú hlavu.
Vôbec nad ničím nepremýšlam a v ten daný moment ma nič netrápi a nič necítim, len pokoj. Je to skvelý pocit. Niekedy si hovorím, bože ako tá hodina rychlo ubehla kľudne by som brala hneď ďalšiu.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt body we heart it
Všetky tieto lekcie trvajú cca 60 hodinu. skúste i vy buď doma alebo vo fitku navštíviť tieto lekcie a uvídite ako vám rýchle tá hodina ubehne a pekne si pretiahnete telo a vyčistíte mysel.
Okrem toho som si všimla, že je to jediné miesto kde vidím skupinu ľudí bez telefónov. Je to priam neskutočné, keďže všade na okolo buď človek ťuká do mobilu alebo telefonuje.

Komentáre