Čo ťa naučil tvoj prý rozchod v živote?

Rozchody sú smutné, kruté a menia ľudí.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt broken heart we heart it


Minule som písala článok o tom, že čo by ste netolerovali vo vzťahu. Dnes sa zamerám nato, čo vás naučil prvý rozchod vo vašom živote.

Odpovede budú rozmanité, nájdete sa v nich i vy? Alebo vás naučil niečo úplne iné? Podeľte sa o to so mnou.

Ze mama mala pravdu a na take hovadiny mam este dost casu ...

Vážiť si samú seba

No môj prvý priatel má v živote naučil veľa . Posunul má v živote ukázal ako žiť.

Alkoholika neprevychováš.

Nič,stále robím tie isté chyby a za toho Boha neviem prísť na to,aké.

Že som mal ísť najskôr k očnému.

Že nikdy toho druhého neber ako samozrejmosť ale vždy sa snaž aby váš vzťah nespadol do stereotypu a hlavne je to o "maličkostiach" ktoré tvoria vzťah.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt my first love we heart it

Neoplatí sa plakať pre jedného, keď na svete je ich toľko.

Že prvá láska je ako los, pamätáte si jeho čísla aj keď nevyhráte.

Že som si radšej mohla zlomiť nohu, ako behať za takým magorom.

Že je to super, ako keby mi odišla moja prvá splátka pôžičky.

Že chlapi nevedia čo chcú, rozišli sme sa po 5 a dačo rokoch, lebo panáček sa nechcel viazať - do roka nabuchal dáku doktorandku na jeho výške a už sa s ňou aj oženil, ale stálo to za to rozísť sa, lebo teraz vidím, čo je to skutočná láska.

Vzťah na dialku nebude nikdy fungovať.

Prvá láska nehrdzavie.

Koľko som ušetril.

Kamaráti mi nemali byť prednejší.

Neoplatí sa dávať 2 šancu.

Nikdy nenaťahuj vzťah keď vieš, že to nefunguje.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt everything will okey we heart it

Komentáre