Avicii - True Stories

Dnes je to presne rok, čo sa svet - hudobný svet dozvedel smutnú správu.Súvisiaci obrázok


Prečo dnes naň ho spomínam? Pretože pár dní dozadu som si pozrela dokument, ktorý bol o jeho hektickom živote.
Zaznamenával jeho začiatky, úspechy, zdravotné problémy, vyjadrenie Aviciiho že chce skončiť s hudobnej brandži pretože ho to raz zabije... Súvisiaci obrázok
Počas toho dokumentu môžete nahľiadnúť do toho hektického a stresujúceho kolobehu, do ktorého sa dostal Avicii ako 17 ročný. Jasné zo začiatku si to užívate, spoznávate prominentné mená užívate si to. Nikoho by asi velmi nenapadlo ako môže Dj mať úzkosti pred vystúpeniami, veď je len za pultom a púšťa si hudbu. Asi takto to vníma väčšina z nás. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avicii
Za 4 roky odohral cez 500 show, do toho nepočítam nahrávanie albumu - interview.
A za 8 rokov ich bolo cez 900 show! Najviac ma udivilo to, keď Tim povedal na rovinu, že chce skončiť, že už s toho nemá také potešenie ako kedysi a ľudia okolo neho to nevnímali, mysleli si že kecá do vetra. Prekvapilo ma, že aký podstate Tim v skutočnosti bol, bol to workoholic,ktorý jednoducho chcel na svojej hudbe pracovať stoj čo stoj. Nejedol celé dni, lebo bol tak zažratý do svojej práce. Bol hamblivý, no povedali by ste to doň ho? Žeby mohol byť introvert? Ja vôbec nie. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avicii
Nebrali vážne to, že mu bývalo od nervov zle, že sa musel posilňovať alkoholom a ani to, že bol len pár dní po operácií a hneď mu nalinajkovali nasledujúce týždne ak nie rovno mesiace, že čoho bude čakať.
Pri niektorých záberoch, môžte vidieť že Tim je úplno mimo buď je to únava alebo prášky.
Nebudem vám ďalej rozprávať tu je menšia ukážka a je len na vás, či si to pozriete.
Vždy keď vidím nejaký dokument o umelcovi, lepšie sa mi ho chápe a človek viac pochopí i jeho život a že nie vždy to vyzerá tak ružovo ako si to predstavujeme.
Nikdy som nechápala nadšencov festivalov, kde vystupovali iba Dji, veď je to len ako keby velká párty-disco, no nie?
Pozhlíadnutí je mi celkom ľúto, že som nemala možnosť si vychutnať na živo Aviciiho prácu.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avicii
Pred niekoľkými dňami vyšiel posmrtný singel SOS a musím povedať, že v tej hudbe naozaj cítim Aviciiho prácu alebo to, žeby sa vrátil na chvíľu späť. Mne rozhodne chýba jeho hudba, bol to vážne talentovaný človek so špecifickou hudbou.
Moja srdcovka od neho je rozhodne WAKE ME UP, ktorý song je ten tvoj ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt avicii gif

Komentáre