Luke Perry 1966-2019

Náhle a nečakané Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt luke perry

Tak by som asi opísala pocit s toho, že nás opustil ďalší herec... Staršie ročníky si ho budú pamätať zo seriálu z 90´s Beverly Hill 90210 a mladšia generácia zo seriálu RIVERDALE ako otca Archieho... Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt luke perry
Najskôr bol hospitalizovaný následkom toho, že dostal mŕtvicu. Bohužial tá bola tak rozsiahla, že ho museli uviesť do umelého spánku a už sa neprebral.. Zomrel v deň, keď oznámili comeback seriálu Beverly Hills 90210. Podľa mňa tým, že Luke Perry zomrel sa asi nebudú pokúšať znova o comeback a čo bude s Riverdale, to je asi tiež vo hviezdach. Viem, že je to momentálne jeden z najžiadanejších seriálov súčastnosti, ale asi by bolo lepšie dotočiť 3 sériu a 4 (hoci bola plánovaná) už netočiť.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt luke perry tumblr gif
V tento deň okrem Luka zomrel aj frontman kapely Prodigi Keith Flint, ale tam sa uvažuje o samovražde.

Pripomeňme si ho aspoň takto pár jeho citátmi.

#1 Vždy som sa cítil ako outsider, no identifikoval som sa s ľuďmi na obrazovke. To ma primälo k túžbe tiež sa raz na tej obrazovke ocitnúť.
#2 Byť vzorom nie je vaším rozhodnutím, to, že sa ním stanete, je rozhodnutím niekoho iného. Nemyslím si, že je to spravodlivé.
#3 Nemyslím si, že to, čo chcem povedať, je dôležité.
#4 Je to skvelý pocit, keď niekomu môžete dať príležitosť, aby druhým dokázal, že má na to, po čom tak túži.
Súvisiaci obrázok
#5 Som šťastný, vždy som chcel byť hercom. Nikdy som však nepociťoval potrebu splynúť s davom. Nevadilo mi byť iný.
#6 Nemyslím si, že je spravodlivé, že aby ste čokoľvek dosiahli, musíte ísť na vysokú školu.
#7 Milujem miesto, odkiaľ pochádzam. Ľudia sú tu naozaj dobrí. Keď povedia "Ďakujem", myslia to úprimne.
Súvisiaci obrázok

Komentáre