First Date - Ako ho pokaziť 4 slovami

Poďme sa trochu zasmiať nad originalitou a možno aj stupiditou niektorých ľudí. Súvisiaci obrázok


Dnešný článok bude trochu kratši, ale oddychový a hlavne venovaný k 1 rande a ako urobiť ten správny prvý dojem.
Každý z nás je pred prvým rande neskutočne nervózny, aby sa nestrapnil alebo niečo blbé nepovedal. To je úplne normálne, ale dnes bude téma zameraná na to ako POKAZIŤ rande iba 4 slovami.
Bavila som sa o tom s niektorými ľudmi, aké majú oni skúsenosti... Čo sa im stalo na prvom rande a po tých to 4 slovách sa už nikdy nevideli, alebo si povedali skúsim túto challange Smějící se

Súvisiaci obrázok

Verte mi i keď si budete myslieť, že niektoré skúsenosti čo som napísala že sú vymyslené, tak bohužiaľ nie sú.

  • Takže jen postel, OK?
  • No ako ťa vidím tak mám pocit že som gay
  • ... áno mám rád knihy, 4 som prečítal v base
  • Ide mi autobus. Čau
Súvisiaci obrázok
  • Mám 4 mesačné dieťa
  • Koľko kg make-upu používaš ?
  • Nič medzi nami nebude
  • Prosím ťa, zaplatíš to?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt awful first date tumblr gif
  • Tvoj brat bol lepší
  • Cecky si nechala doma?
  • Na päť: Tá Pred hodinou bola lepšia
  • ...takú si raz urobíme...(pri pohľade na dievčatko pobehujúce okolo nás) a veta:"Dal som si s kamarátom 6 pív, aby som nebol v strese"
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt disaster date tumblr gif
  • Čakala som niečo lepšie
  • Koľko detí budeme mať?
  • Chýba mi moja bývalá
  • A pre mňa borovičku...
Súvisiaci obrázok

  • Nevadí, že som zadaný?
  • Ja pozývam, ty platíš
  • Predstavím ťa mojej mame
  • "Prepáč, musel som si uľaviť."
  • Alebo neprísť vôbec
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt neyo another love song tumblr gif
Čo s tohoto zoznamu sa stalo aj vám ? Alebo máte niečo lepšie, originálne ? Hodte mi koment, nech sa aj ja zasmejem nad originalitou niektorých ľudí...

Komentáre