Šok! Navždy odišiel módny guru Karl Lagerfeld!

Čierno biela kombinácia, slnečné okuliare a rukavice bez prstov

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt karl lagerfeld
To bol typická charakteristika Karla Lagerfelda, ktorý pred 2 dňami spôsobil obrovský šok pre celý svet, hlavne módny!
Ja osobne som tomu neverila a stále je to pre mňa obrovský šok. Keď som prišla na net, všade som videla samé fotky módneho návrhara Karla Lagerfelda a hovorím ši, čo sa sakra deje???
Potom,keď som u jednej foto videla ešte písmená R.I.P, tak som zbystrela a premýšlam , to je fór, že ano ?
Zistila som, že žiaden fór to nebol, áno najväčšia módna ikona zomrela. Myslím si, že to bol šok pre každého. Fotka Celebrity World.
Niečo málo o tom to slávnom priekopnikovi módy :
Karl lagerfeld
- módny dizajnér a fotograf
Narodil sa 10 septembra 1933 v nemeckom hamburgu a zomrel 19 februára 2019.
Každého to prekvapilo,zrejme s toho dôvodu že nik nevedel o jeho chorobe. Totiž to trpel na rakovinu slinivky!
Jeho majetok sa odhaduje na 177 mil. eur a mal by dediť jeho synove a mačka Choupette! Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt karl lagerfeld and his cat
Karl je jedným z najviac a vplyvný svetových módnych dizajnéri v druhej polovici roku 20. bol slávny ako nezávislý stvoriteľ, ktorý pracoval s mnohými na značkami vrátane chloé, fendi a chanel. Začiatkom 80.-tych rokov vytvoril vlastnú značku lagerfeld, ktorá sa zamerala na výrobu parfumy a kolekčného oblečenia. Fotka Celebrity World.
Niekoľko inšpiratívnych citátov od tohto módneho guru:
Pre módu je zau­jí­mavá len mi­núta a bu­dúc­nosť - exis­tujú, aby mohli byť zni­čené. Keby všetci ro­bili všetko s úc­tou, ni­kam by sme sa ne­dos­tali.
Ľu­dia, ktorí ho­vo­ria, že vče­raj­šok bol lepší ako dne­šok, ab­so­lútne zne­hod­no­cujú svoju vlastnú exis­ten­ciu.
Čo mi­lu­jem na ži­vote? Každý oka­mih je nový za­čia­tok.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt karl lagerfeld
Ak sa v práci ne­us­tále po­ze­ráte na ho­dinky, je čas ju zme­niť.
Krása sa mení ča­som. A tým ne­mys­lím star­nu­tie. Pro­to­typ krásy v se­ce­sii sa roz­hodne ne­rovná tomu, čo vní­mame ako krásne na mo­der­nej žene. Každá žena má šancu byť vzo­rom pre iných.
Móda má z člo­veka uro­biť to, kým sa ne­od­váži byť sám.Súvisiaci obrázok
Ne­vadí, že ma ľu­dia kri­ti­zujú. Každý ná­zor má pre mňa cenu.

Ni­kdy so se­bou ne­smiete byť spo­kojní. To je to, čo vás po­že­nie ďa­lej.

Komentáre