Jacob Lee v Prahe


Mladý, talentovaný australčan s krásnym hlasom

Súvisiaci obrázok





V Utorok som bola s kamarátkou a zároveň aj s kolegyňou na koncerte. Konečne si ho užiť a nie pracovne, bolo to pre mňa úplne niečo iné ako som doposiaľ bola zvyknutá. Vačšinou som chodila na koncerty, ktoré boli vačšieho kalibru s niekoľko tisícovým davom.
Tento koncert sa odohrával v malej kaviarni v Prahe. Tak dobre skrytý, že málo kto by ho našiel. Kaviareň sa volá Cafe v Lese. Tie české-pražské názvy niektorých kaviarní alebo reštaurácií či klubov stoja vážne zato.
Nenápadná kaviarnička v hipsterskom štýle, ktorá ukrývala pod sebou velký priestor, kde sa mal konať koncert. Zmestí sa tam približne 200 ľudí.
Ale okom je vlastne reč, na koho koncerte sme vlastne boli?? Bol to mladý austrálsky spevák menom JACOB LEE. Mohli ste si ho všimnúť, medzi videami, ktoré dáva v rubrike NEW MUSIC.
U nás v Európe, alebo aspoň na českom a slovenskom území je menej známy. Ja som naň ho natrafila náhodou, keď som si tak brúzdala po youtube. Jeho tvorbu som si hneď zamilovala, je to na sposob Eda Sheerana. Jeho skladby sú pomalé, romantické možno niektoré trochu depresívne ale všetko je hrané na gitare.

Tento koncert bol presne taký krásny jednoduchý, komorný a akustický. Vtedy si viete tú hudbu omnoho lepšie vychutnať.
Line up mal byť, že o 19:00 sa bude púšťať dole ale to sa začalo asi až o pol hodiny neskor. Okrem Jacoba tam vystupovala "kapela", ktorá sa volala Alex and Caolan of Mala Rucku a Jacob mal prísť okolo 21:00. Tá kapela bola fajn taká pohodová a spevák, keď použil svoj chraplák to bolo úplne skvelé. Len ešte nemajú svoje klipy, tak som našla iba toto:





Spevák sa snažil komunikovať aj s davom, ale všetci viacmenej čakali na hviezdu večera Jacoba. Jacob zaspieval svoje hity, komunikoval s davom. Objasnoval ako niektoré songy vznikali. Po koncerte Jacob prišiel za nama, rozprával sa , podpísal čokoľvek čo by ste chceli a aj sa odfotil. Bolo síce blbé osvetlenie , takže to nie je moc vidno.To mne ale nevadilo, pretože viem ako to bolo. Usmívající se

Niečo málo nájdete na mojom instagrame:


Tí ktorí možno nepoznáte jeho tvorbu, rozhodne chodťe na youtube a vypočujte si ho. Alebo sa tu niekto nachádza, kto natom koncerte bol?

Komentáre