Done ✓

Stalo sa to
Spravila som to
Nemôžeš to zmeniť
Ostane mi ti to až do smrti
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tattoo tumblr gif


Možno to raz olutuješ
No aj tak stým už nemôžeš nič urobiť, dal si sa tetovať...
Je jedno či si už dospelý, tvoja mamka to tak či tak nepochopí..

Je jedno či vám je 18 alebo 35, 57 vždy budete chcieť vedieť názor na niečo od vášho rodiča. Hoci bude mať iný názor ako vy, bude vás to mrzieť niekedy priam srať ale i tak si urobíte po svojom. S vedomím, že vás časom pochopí a uzná, že to nie je také zlé ako sa to zdalo na prvý dojem.
Mne je 26, rodičia vedeli o tom aké mám plány samozrejme že nezdielali moje nadšenie. Ale stále nevedia, že na moje telo pribudla ďalšia kresba, ktorú tam budem mať večne. Prečo? Hm asi sa bojím ich reakcie, sklamania a rečí : tolko penazi dáš na niečo takéto, vieš aké to bude o pár rokov? Apodobne. jasné uvidia to niekedy ale možno že ich reakcia bude trochu miernejšia akoby bola teraz, neviem, dúfam v to.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tattoo tumblr gif

Po dlhej dobe asi po 3 rokoch som sa odhodlala znova pod tetovaciu ihlu.
Je to moje 4 tetovanie, ale iné a asi mi bude trošku dlhší čas trvať kým sa sním úplne stotožním. Áno chcela som ho, ale čakala som, že termín budem mať niekedy v Marci-Apríli. No slečna tatérka, mala veľmi rýchly volný termín a bolo to hneď na 2 týždeň od toho ako som jej napísala.
Človek sa ani poriadne psychicky nato nepripraví. Toto tetovanie som si dala na jedno asi z najbolestivejších miest na tele, čo sa týka tetovania. Je to lavá strana rebier, nechcela som to nejak obrovské ale zas keby to bolo nejak malé nebolo by to výrazné.
Pôvodne, keď som si našla tento obrázok tak bol celý vyfarbený na čierno. Premýšlala som o ňom dlho, som si vedomá že vek a ani kilá nezastávim a keby som si to dala tak, ako som to videla pôvodne na obrázku asi časom by s toho boli len čierne velké machule. Preto som sa rozhodla len pre obrysy a s tou prácou som spokojná. Čakala som väčšiu bolesť, dalo sa to prežiť hoci v niektorých momentoch mi to pripominálo, hlbšie bodnutie ihlou.

Asi veľa z vás spoznalo o čo sa presne jedná. Je to Ariel a jej najlepší priateľia. Možno vela z vás si povie, prečo takú to blbosť si dala na seba vytetovať a ešte k tomu do konca života.
Ariel som si dala s viacerých dôvodov. Je to moja najoblúbenejšia (disney) rozprávka od detstva na ktorej som vyrastala. Milujem morské panny, tak krásne mytologické príšerky. Ten príbeh o Ariel je pre mňa fascinujúci. Ako obetuje úplne všetko len kôli láske (chlapovi) na prvý pohľad. Dokázala si získať jeho lásku i bez hlasu. Bola tak naivná a myslela si : " I dont understand how a world that makes such wonderful things could be bad. "
Ale Sebastian mal pravdu.
Súvisiaci obrázok

Prečo človeka s tetovaním je navzácnejšia čistá koža... Uvedomujem si, že tento výrok je pravdivý, je to pre mňa niečo vzácne, ale nie s toho dôvodu, kde dať ďalšiu kérku, ale páči sa mi, že existuje niekto,kto nepodlahol tomúto "fenoménu" a má krásnu čistú kožu. Prosím ak patríš medzi nich, odolaj tomu to pokušeniu a zostaň krásne čistý.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt with tattoo and without tattoo

Aké sú vaše tetovania, alebo aké plánujete vy ?

Komentáre