One Day Trip - Berlin

Našli ste si pod stromčekom počom ste túžili? Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt berlin we heart it

Každý z nás je prežratý a nechce už žiadne jedlo ani vidieť, lenže oči by neustále jedli. Čo darčeky, ste spokojní stým čo ste si našli, alebo ste boli sklamaní?
Ja osobne som vedela 98% pretože som si ich sama kupovala (naši bohužial s netom nevedia pracovať a nevedeli by mi už odhadnúť čo kúpiť), z materiálnych vecí mi vážne nič nechýba. Ale knihy na vianoce nemôžu chýbať, kozmetika tiež. Potom ešte elektrický kartáček, bicykel , káva a šilt značky BLACK FUEL ( káva od Shannona Leta - 30 Seconds To Mars ). Takže ja osobne som velmi spokojná.
Ale ešte pred vianocami sme si urobili,taký menší výlet na jeden deň. Minulý rok to bol Amsterdam a tento rok to bol Berlín.
Ja som nikdy predtym v Berlíne nebol a na slevomate bola skvelá príležitosť. Tak som sa jej chopila a spýtala sa aj rodičov, či nechcú ísť na vianočné trhy do Berlína, keď tam tiež ešte neboli.
Ráno 6:30 sme vyrazili s podlným autobusom, ktorý mal 2 podlažia. Ja som sedela dole, začo som bola aj rada, lebo hore bolo neskutočné teplo.
Mali sme len 3 zastávky, takže v Berlíne sme bolo okolo 11 hodiny. Delegátka bola jedna staršia pani (by som povedala, že už aj na dôchodku), tá bola ako chodiaca encyklopédia. Prešli sme si s ňou Brandenburskú bránu, kde mali aj vianočný stromček. Ďaľej sme videli holocaust memorial, Berlín Dom. Prešli sme sa po meste, lebo sme mali rozchod a mohli sme si robiť čo chceme, tak sme sa vybrali smerom na Alexanderplaz kde sa nachádzali vianočné trhy.
Boli tam rôzne dobroty, tie ich typické klobásy na rôzny spôsob, syry, ozdôbky i sladkosti... Odvšadiaľ ste počuli vianočnú hudbu, uprostred tohto námestia bolo klzisko dokonca i ruské kolo. Vianočná výzdoba bola ozaj krásna, najmä večer keď to pekne vyniklo.
Tak keď sme si dali fajný svařačik, kúpili syry tak sme sa vybrali ďalej ja som chcela aby si naši ešte niečo vybrali v Primarku na vianoce.
Poviem vám to bola čistá okupácia, ja neviem či je to v tom Berlíne "normálne" toľko chaotických ľudi alebo to bolo tými sviatkami.
Keď sa človek nachvíľu zastavili na stanici a len pozoroval tých ľudí, tak viete ako som sa cítila? Ako keď pozeráte filmy-videoklipy a tam ten človek stojí a okolo neho je to všetko zrýchlené..
Asi tak nejak som sa cítila ja. Zlatí to českí turisti! No nič konečne sme sa dopracovali do Primarku, bol menši ako v Amsterdame tento bola len 3 poschodia v Amsterdame mal 5!
Ale bohate aj toto stačilo, vyzeralo to tam ako keby buchla bomba! Všade bordel, všetko rozhádzané, strkanie cez seba, predbiehanie sa, znudení páni no hrôza. Ono možno žeby tam aj boli pekné veci, ale pritom to všetkom vám prejde chuť aj od nakupovania...
I presto sme neodišli na prázdno, ja som si kúpila mikinu 2 XS (áno to nemecké číslovanie ma hodne baví) a je mi ešte trochu volna a podprsenku,sluchátka a naši si kúpili opasky.
Počasie bolo tak nejak normálne, nepršalo ani nefúkal vietor, nepršalo až podvečer začal poletovať sneh.
Cesty boli fajn, iba v Ústi nad Labem bol sneh.
Môj pohľad na Berlín je taký, že mesto- miesto na kultúru je rozhodne bohaté,je tam niekoľko zaujímavých múzei. No samotné mesto mi príde také chladné , surové (neviem či chápete čo tým myslím), rozhnodne by som tam nechela bývať.
Pár fotiek aby ste videli ako to tam vyzeralo, chceš vidieť viac? Tak potom klikni na môj insta :https://www.instagram.com/diana_di_letko/
Boli ste už niekedy v Berlíne, aký je váš pohlad naň? Alebo navštívili ste pred vianocami nejaké iné mesto?

Komentáre