Music July 2018

Ako si užívate prázdniny ?

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt music tumblr.gif




Máte nejaké fesťáky za sebou alebo pred sebou, či koncerty ? Alebo nejaký krátky trip alebo chytáte bronz niekde pri mori ?
K tomu to všetkému je aj tak najlepšie počúvať novú hudbu,nie je tak ?
Ja som už zúfalá s toho čo mám v mp3 (áno, som old school a mám mp3), preto som rada že zas niečo nové som našla na youtube. Nebudem predsa sebec a podelím sa s vami o tú novú hudbu.
Súvisiaci obrázok

Môžete sa tešiť na morskú pannu v podaní Nicki Minaj, alebo nato že Jonas Blue + Niall Horan naspievali songy pre rozprávky. Je tu veľa novej hudby, hlavne neznámej pretože nie je komerčná ale určite stojí zato! Okrem normalných klipov je tu aj pár audio vecí a niečo málo zo svk a cz scény. Tak príjemné počúvanie vám prajem. Mrkající


















































Niečo cz a svk z hudby :










Komentáre