Benátská noc 2018

Benátska s Impulsem a môj výlet do Liberca.
Súvisiaci obrázok
Asi po 3 rokoch, som mala možnosť ísť na festival tak že som i strávila noc na festivale. Pretože väčšinou som musela ísť do práce večer. Na ten to festival som sa vážne tešila, konečne som aj vypadla z Prahy niekam inam. Bola som síce sama, pretože kamoši moc nemusia túto hudbu, ktorá sa tam hrala a kolegyňa, ktorá chcela ísť bohužial bola v práci.
Ja som zvyknúta chodiť sama na koncerty či fesťáky, takže som to nejak neprežívala.
V Liberci som nikdy nebola a cesta z Prahy trvá len hodinu. Mala som dosť času keď som prišla do Liberca bolo asi tak 8:00 hod. , preto som sa rozhodla si préjsť trochu mesto. Stavila sa v obchodákoch. A potom som sa pomaly rozhodla ísť na fesťák, program ktorý som chcela vidieť ja začinal o pol3.
Bolo skvelé, že z Liberca zaobstarali náhradnú dopravu busom do areálu, kde festival bol. Plus tá doprava chodila každú polhodinu a bola zadarmo.
Areál bol krásny a velký a rovno v prírode, kde ste mali krásny výhlad na stromy-lesy.
Hladom či smädom by ste fakt neumreli, tých stánkov bolo dosť a s rôznym výberom čohokoľvek. Keby vám náhodou došla hotovosť, ani to nebol problém pretože tam bol prenosný bankomat, kde ste si mohli vybrať kedykoľvek peniaze.
Festival trval 3 dni, ale ja som bola iba jeden deň a to v Sobotu. V piatok a nedeľu tam pre mňa nebol velmi zaujímavý program, ale zato sobotu bol nabitý.
Ja mám cz hudobnú scénu veľmi rada. Sobotu tam vystupovali napr. Pavel Callta, Voxel, Pokáč, Ben Cristovao (na toho som sa ohromne tešila), Atmo Music, Paulie Garand, Jakub Děkan, Sebastian, Lipo (liberecká crew) a ďalší na koho som sa tešila bola kapela Mirai.
Práve Pavel bol prvý ktorého som videla, počasie bolo skvelé (podľa toho aj vypadám). Pieklo kvalitne a nie len nám bolo teplo ale aj tým spevákom, ale užívali si to rovnako ako my.
Pavel zaspieval všetky svoje hity a neodolal ísť k nám dolu do davu, kde sa bláznil skákal s ľudmi a potom s tým skákaním pokračoval ďalej na stagi. Síce bol tiež riadne splavený, ale bolo fajn vidieť ako si to užíva i on.
Ako som tak stála a vychutnávala si koncert, prišla za mnou nejaká baba a pýta sa ma : Ahoj, ty si tu sama ? Ja : Áno, prečo? Ona: A možem sa k tebe pridať? Ja som tu tiež sama, ono tu pracujem v jednom stánku, ale dala som si pauzu.
Tak som sa zoznámila s jednou babou ani neviem jak, pozreli sme si spolu koncert šli sa najesť a ona sa vrátila späť do stánku a ja som pokračovala ďalej v mojej tour.
Potom som ju ešte bola pozrieť. Končila večer o 23:00, večer za ňou prišiel priateľ a šli sa pozrieť na Škwor, volala ma, ale to nie je môj štýl a aj tak som bola na Lipovi.
Voxela s Pokáčom som síce nevidela odzačiatku, videla som keď Voxel improvizoval a začula som ako spieval Ewu Farnu-Tomáša Klusa-Kristínu ... Potom svoje pesničky, to že robí na rádiu Impuls som ani nevedela. A spomínal, že raz mu tam zavolal jeden pán, ktorý mu dal 3 slová a štýl hudby aby niečo zložil a on zložil.
S Pokáčom si zaspievali Ekosong, ktorý som počula 1x, je pravdivý ale i dosť vtipný bol. (Aspoň v ich podaní)
Ben? Ten bol jednoducho úžasný, hneď ako prišiel na stage prišla s ním aj velká pozitívna energia! Prekvapil ma trochu s playlistom a tým že tam mal kapelu a nemal tanečníkov okolo seba. Dosť mi pripomínal Chrisa Browna s tými tanečnými kreáciami, blond vlasmi i mimikou. Bavil svojími kecami. Pri jednom songu (nie som si istá asi to bolo pred songom Postel) povedal, aby chalani čo si myslia že baby ktoré su okolo nich sú volné ich majú chytíť a povedať "What´s Up" ale že baba nemá hneď dať facku, ale povedať aspoň šlušne : kámo si na omyle , nemám záujem alebo podne.
Pri songu Kolotoč si strihol sám duet, ženský hlas sa snažil nejak napodobniť ale aj xichtami. Proste bol velmi roztomilý a vtipný.
Atmo Music a ani Jakuba Děkana som nevidela, kôli tomu, že som sa odobrala na ďalší stage kde mali vystupovať Mirai. Viac menej to bol stan, ktorý bol otvorený. Počas koncertu sa urobilo jednej malej holčine zle, tak chalani to stopli aby sa mohla dostať von (zrejme málo vzduchu alebo málo pila), ale o pár minút bolo povedané že bola už v pohode. Chalani pokračovali ďalej. Šimon hádzal potom paličky, samé konfety tie som mala asi aj za overálom ktorý som mala na sebe.
Na Mirai sa vždy dobre vybláznim hlavne pri songu Když nemůžeš, tak přidej, ale milujem od nich song Divadlo a páči sa mi ten ich námet s textom, ktorý tam ukazujú a okrem toho ich spoločná bubnová show je tiež neskutočná.
Od Mirai som sa zas vrátila na stage, na ktorom som bola predtým. Teraz tam vystupoval Sebastian.
Zostala som prekvapená keď povedal slovo "k.rva" , ale bolo to myslené v dobrom slova zmysle. Pretože to konštatoval tak nejak ako keby : To teda čumím kolik vás k.rva prišlo na tenhle ten fesťák.
Song Hviezdy venoval svojej priateľke Báre, ktorá sa tam mala tiež niekde nachádzať.
Po Sebovi, nasledoval Paulie Garand, ten tam nebol ovšem sám ale s Kenny Rough, oznámil že na nový album by sme sa mohli tešiť niekedy 2.12. Urobili nekutočný bordel!
Po Pauliem prišiel Lipo (záver večera), mal na sebe dobrú bundu zo zadu na nej mal velké "L", ktoré svietilo s let svetlami farebne. Viac menej spieval nové songy, čo mne osobne vôbec nevadilo lebo som ich už počula a dosť sa mi páčia. Ťažko aj povedať, že ktorý najviac ale song "Mimikry" máju niečo do seba... Mal tam aj hostí ako Yannu, ktorá spievala aj na miesto Debbi, ďalej tam bola Nela s ktorou má song "Ve zpomínkach" a 3 hosťom bol Marcell s ktorým má prezmenu song "Svoboda".
Lipo bol posledný končil približne okolo 1 hod. ráno, potom párty pokračovala buď na iných stageoch alebo v stane s impulsem,kde bola disco.
Cestou späť som sa stavila ešte u stanu, kde sa hral techno-house hudba prostredníctvom Dja. Zostala som prekvapená kombináciou Nirvana a house dokopy.... Nebolo to zlé, ale predsa klasika je najlepšia. (môj názor).
Okrem týchto spevákov,ktorých som bola pozrieť som počula aj Rotrovú alebo Nohavicu, Žlutého Psa.
Ale ja som sa pobrala na ten bus, ktorý zas vozil späť do Liberca, pretože posledný mal ísť o 3 ráno a keby som ten nestihla, tak až o 9 a to som si nemohla dovoliť, pretože o 7 ráno mi šiel bus späť do Prahy.
Pýtate sa, kde som bola tých 5 hod.? No môj plán bol, že si niekde lahnem a trochu pospím, ale nevyšlo to. Išla som späť na autobusovku, aby som si pozrela, že odkiaľ mi vôbec ide bus, zistila som že to musím do mesta trochu ísť a že až tam je moje nástupište. (trochu divné, ale budiš)
Tak som si lahla na lavičku spala som asi trištvrte hodku, potom mi bola zima. Tak som sa vrátila späť na železničnú stanicu, tá je asi 200 m od autobusovky. Hlavnú budovu otvárali o 3:40. , ale vedľa bola otvorená budova cez ktorú ste sa dostali na nástupište...Tak si hovorím fajn, pôjdem si sadnúť na lavičku niekam do šera. Plán by mi aj vyšiel, ale začali sa tam nejak motať 2 postarši ukrajinci (asi), ktorý mi moc "sympaticky" neprišli.
Hovorím si ok, tak zas pôjdem niečo nájsť,len že začali chodiť viac ľudia, tak sa nebolo ani moc kde sa schovať.
Keď som šla 1x tou budovou na schodoch spal chalan, tiež bol k.o. ako ja, on mal to šťastie že si pospal asi hodku a pol.
A potom si našla fajn miesto za víťahom, kde ma nik nevidel. O chvíľu počujem nejaké kroky, ktoré smerovali mojím smerom. Prvé čo ma napadlo, že to si robíš srandu ? Vážne si nepospím ani trochu? (Nie , nespala som vôbec)
Bol to ten chalan, ktorý spal na tých schodoch. Pýtal sa ma, prečo som tam. Moja odpoveď bola jasná: preto aby ma nik nevidel. No a prisadol si ku mne a kecali sme. Potom, keď otvorili budovu tak sme sa presunuli tam.
Musím povedať, že bol fajn a aspoň mi ten čas ubehol rýchlejšie. Jemu išiel vlak o pol7 a mne bus o 7.
Cesta domov bola pohode a rýchla, ale ráno začalo už poprchať. Domov som prišla okolo pol9, padla som ako hnilá hruška a zobudila sa až o pol 4 poobede. Rozhodne som si to užila a bolo to mega!
Na akom fesťáku ste boli vy, alebo sa chystáte ? Máte radi týchto českých umelcov o ktorých bol článok?

Komentáre