Vienna Short Trip


Možno že ste si všimli, že som tu pomenej. Tu je dôvod prečo. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Wien we heart it
Nezabudla som na blog, ani naň nekašlem. Bola som týždeň doma (po 3 mesiacoch doma na SVK) a chcela som si užiť ten čas s rodinou a priateľmi. Okrem toho som mala aj narodeniny. Uričite to poznáte, čím ste starší tak sa vás rodičia pýtau čo chcete za darček alebo vám dajú peniaze, pretože už nevedia poriadne odhadnúť s čím by vám mohli urobiť radosť.
Rovnako to bolo aj u mňa a mňa napadlo, že z materiálnych vecí fakt nič nechcem - nepotrebujem. Tak som navrhala aby sme urobili taký short trip do Viedne. Tá je predsa blízko asi 2 hodky autom, vo Viedni som bola asi pár x ale nikdy som ju nevidela. Vždy to bolo za účelom koncertu a jedine, čo som videla bola tá hala kde sa mal konať koncert. Smějící se
Pekne som si to naplánovala pozrela sa čo sa tam takého zaujímavého nachádza a zároveň to nie je ďaleko od seba. Keď sme prišli do Viedne, počasie bolo ideálne na prechádzku po Viedni. Okrem toho sa práve v ten deň konal Pride vo viedni, takže hudba hrala a všetko bolo do dúhova sfarbené. Asi vám nemusím hovoriť o čom je Pride, alebo áno ? Je to pochod ľudí, ktorí sú inak orientovaní. Podstate taký malý festival, kde môžete vidieť všetko možné a to som aj videla.
Prosím pekne je to namalovné telo,to by nebolo ani tak divné keby v predu nemal silikóny 5. Proste neviete ako máte nazvať takého to človeka, keď ho vidíte. A potom niečo takéto :
Úplne ma najviac dostali tieto semafóry! Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Takže som videla Historic Center of Vienna, Rathaus, Monument to Johann Andreas von Liebenberg, Stephansdom, Parliament Building, Universitat Wien.
Chcela som si pozrieť ešte Hundertwasserhaus, ale bohužiaľ cesty boli uzavreté tak som nemala tú šancu vidieť. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Vieden
V každom prípade, to bol príjemný výlet s rodičmi aj s kamoškou. A určite budem pokračovať v týchto short tripoch. Fotka Diany Di Letko.

Komentáre