Drážďany

Nemala som síce moc času sa venovať teraz blogu, pretože som bola nonstop v práci.


Tento článok bude o menšom výlete, ktorý som zažila pred pár týždňami keď tu bola mamka na nášteve. Nikdy som predtým som nebola v Drážďanoch a mamka mala meniny 24.5., tak ma napadlo že pekný darček by bol keby sme si urobili takýto výlet.Fotka Diany Di Letko. Šli sme ráno vlakom na pol 9 a už o pol 11 sme tam boli, cesta bola rýchla a príjemná. Do Dražďan sme šli hlavne aj kôli PRIMARKU (veď sme baby, nie?) musím povedať že je vážne obrovský a toľko handier čo tam bolo...

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt primark
Chcela som si kúpiť nejaké plavky, rifle alebo riflové kraťase no ani jedno s toho som nenašla vhodné pre mňa Zamračený, ale na prázdno som rozhodne neodišla! Kúpila som si bordové sako (to je moja slabosť na miesto kabeliek), nohavice ktoré sú momentálne v kurze (povedala by som že na taliansky spôsob) a potom také blbosti ako ponožky, podprsenka.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt trousers italian style for womenVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt trousers italian style for women Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jacket bordo for women we heart it

Samozrejme, že aj mamka si našla niečo pre seba. Mikinu ale tak jemnú príjemnú, tiež nejaké to spodné prádlo. Potom keď sme do"shoppingovali" rozhodli sme sa, že si pozrieme aj krásy Drážďan. Bolo skvéle to, že to máte hneď pred nosom a nemusíte ísť metrom-tramkou alebo busom. Počasie bolo ideálne, nepražilo slnko ale ani nelialo a vzduch bol príjemný.
Videli sme iba niečo, pretože už pol 8 večer nám išiel vlak späť do Prahy.
Ale čo sme videli bolo Zwinger, Katholische Hofkirche,Royal Palace, Frauenkirsche,Theaterplat... Fotka Diany Di Letko. Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.Fotka Diany Di Letko.

Fotka Diany Di Letko.

Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.
Fotka Diany Di Letko.

Fotka Diany Di Letko.

Komentáre