Zumba Time


Nechce sa ti ísť do fitka ? Nevadí existuje ešte jeden spôsob ako cvičiť a baviť sa pritom.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt zumba

Tiež sa mi nie vždy chce ísť do fitka, tak som sa rozhodla že si zacvičím doma a trochu lepším a zábavnejším spôsobom
Ten spôsob sa volá ZUMBA, nie každé video sa dá zvládať (buď vás obmädzujú priestory-susedia alebo kondička), ale ja som našla pár skvelých videí.
Hudbu poznáte i vy sami a o to viac vás toho bude baviť, jeden "zumba tréner" je očividne gay a dosť vás pobavím svojím kecaním, alebo predvádzanim. No rozhodne je dosť dobrý.
Nájdete ho pod menom The Fitness Marshall
Rozhodne si pozrite aj iné videá s ním,má ich veľa a sú vážne dobré. Ďalej tu mám samotnú speváčku, ktorá si svoj song dala aj do zumba verzie.
Samotné temperamentné španielské alebo portugalské songy vás rozpohybujú a keď sa to spojí so zumbou, tak je to bomba!
Nestačí ? Nevadí ešte mám niečo v zálohe
Tak šup šup, leto je za rohom! Úžasný

Komentáre