Midnight Sun

Polnočná láska alebo Midnight Sun. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt midnight sun


Pár týždňov do zadu prišiel tento film do kín. Okrem Belly som nikoho nepoznala, ale priznám sa že ukážka filmu ma dostala hneď na 1 pozriete.


O čom je vlastne film? Veľmi mi to pripomínalo moju srdcovku Na vine sú hviezdy. Mala som pocit, že také to filmy s podobným námetom je málo, možno že pre mňa ich bude vždy málo.(je to totižto môj najoblúbenejší žáner filmov.) Niektorým sa môže zdať, že sa snimi roztrhlo vrece s podobným námetom, kde mladí ľudia trpia istou chorobou alebo nemôžu žiť svoj tíndenžerský vek naplno, no pokúša ich láska i snaha vypadnúť z ich stereotypu.
bella thorne skateboard GIF by Midnight Sun

Začína ich byť celkom dosť a každá ďalšia súperí s minulými, diváci prirodzene porovnávajú, rastú im nároky. Najnovší kúsok však prekvapí viacerými atribútmi (v dobrom i zlom) a keď sa pustíte do objavu jeho vzniku, vyplávajú zaujímavé skutočnosti...

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt pulnocni laska

Katie Price je krásna maturantka, ktorej život do vienka naložil pár podrazov. Mama jej umrela v útlom detstve a krátko na to jej objavili chorobu so skratkou XP - precitlivenosť na slnko, ktorá ju už doslova uväznila v dome. Žije skôr v noci, kuká videá na internete, skladá hudbu a počas dňa spí. Tento režim upírky (dôjde aj na také vtipy) ju asi dlho nebude baviť a keď sa jej podarí zdolať strednú školu (aspoň na diaľku), začne ju čoraz častejšie pokúšať stretávanie sa s inými ľuďmi. A odtiaľ už chýba iba kúsok, aby sa dala dokopy so sympatickým Charliem a vznikala krásna romanca, no s možnými obmedzeniami.
Až sa vám bude zdať tento film relatívne originálny na žánrové pomery, vytrhne vás z rozjímania istá vetička v záverečných titulkoch: že vznikol podľa japonského originálu s obmenami. A vtedy dá všetko zmysel, dostanete prirodzenú chuť nájsť si pôvodnú látku - ale úprimne, ani americká verzia nie je úplne márna, čo je najväčšie zistenie v tomto žánri.

bella thorne kiss GIF by Midnight Sun

Rozhodne si pripravte kapesníčky, hlavne tí ktorí sú silno emocionálny ...
Hlavnná mužská postava mi na prvý pohlad pripomínala českého rappera Johnyho Machette (asi to bolo strihom vlasov Smějící se). Tak či tak som zostala prekvapená s toho, kto to vlastne v skutočnosti bol Patrick Schwarzenegger. (áno, je to syn "terminátora") Ja osobne som ho nevidela vo filme, alebo apsoň nie tak výraznej roli a bolo príjemné sa naň ho pozerať. Bella bola skvelá v tej to roli, len ma mrzí, že v súkromnom živote sa správa ako s prepáčením šlapka. Je velmi krásna a podľa mňa talentovaná baba, ktorá nema za potreby robiť, to čo robí.

bella thorne kiss GIF by Midnight Sun

Po zhliadnutí tohto filmu, si poviete že aj vy chcete zažiť tak silnú lásku ako bola táto vo filme.
Už dávno som toho názoru, že je lepšie pozerať na film kde hrajú neznámy herci, pretože sa viac sústredíte na film/dej.
Bola som v kine na tom to filme, ale už teraz sa teším nato, kedy si ho znova pozriem. Dlho som tak to dobrý film nevidela.

touching bella thorne GIF by Midnight Sun

Ak si nevidela, odporúčam a ak si videla, aký je tvoj názor na ten to film?

Komentáre