Imagine Dragons in Prague 16.4.18

Imagine Dragons, kapela ktorú rozhodne všetci poznáte.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt imagine dragons in prague concert 2018 evolve tour


Zavítala práve včera do Prahy po 2 rokoch. Tí ktorí boli na koncerte tejto skvelej kapely pred 2 rokmi a teraz, tak mi môžu nechať dole komentár, že ktorý koncert bol pre nich lepší a prečo.
Ľudia sa nemohli dočkať a čakali už od rána v masivných skupinách. Fotka O2 arena.
Koncert bol beznadejne vypredaný, aj keď dávali lístky na koncert 2 x do predaja. Ich predskokankou bola americká speváčka K.Flay, ktorá predstavila svoj posledný album Every Where Is Some Where, môj názor na ňu je že je to velmi dobrá speváčka a jej hudbu by som si kľudne pustila niekam na cestu autom, príjemná a relaxačná. Na pódium prišla okolo pol 9 hod. myslím, trochu rozohriala fanúšikov.


Jej playlist ak by mal niekto zaujem. Fotka Imagine Dragons CZ fans.
Keď dospievala, tak začala hrať len melódia a na obrazovkách sa objavila projekcia o vývoji zeme. Krátko nato sa sputil "otvírák" so songom I Dont Know Way (btw. moja najoblúbenejšia s tohto albumu), prvé tóny doprevádzalo svetelne meniace LED panely, potom to vystriedalo velmi rýchle a štýlovo pulzujúca projekcia.
Keď si za bubny sadol Daniel Platzman, podlaha a nie len tá sa poriadne rozvybrovali. Podľa mňa velmi skvelý úvod. Prekvapením bolo asi to, že rovno tie najväčšie hity odpálil na začiatku a fans vôbec nešetril! Ďalšia sklaba, ktorá nasledovala bola duo Believer s akustickým úvodom a prelomový song It´s Tiem. Do prvého aktu skupina zaradila aj cover Forever Young , ktorý Dan odspieval bez doprovodu. Fotka O2 arena.
Dan bol famózny, musím povedať že jeho spev na živo je skvelý a omnoho lepši ako keď počúvať napr. na youtube. Snažil sa aj komunikovať z davom, napr. pred skladbou Demons. Upozornil na depresiu, ktorou on sám kedy si trpel. Táto skladba aj po 5 rokoch vie človeka dojmúť a rozplakať. Veľmi velá báb som videla plakať, či to bolo od dojatia, štasťia alebo od niečoho už neviem, ale špirály boli rozmazané.
Prekvapil ma ďalším coverom od Boba Marleyho, ale zato veľmi skvelo zaspievaným.
Na song Yesterday si trochu zafilozofoval " Čas neexistuje. Iba prítomnosť. Ste prítomní ? " Fotka O2 arena.
Počas koncertu mali aj velké obrazovky, aby dobre videli aj ľudia niekde velmi vzadu. V priebehu koncertu postupne zo seba zhadzoval oblečenie, čo určite potešilo velmi ženské osadenstvo. ( Mňa tiež) Stala sa mi taká vec, viete ako máte veľmi obtiahnuté nohavice a potrebujete si ich trochu napasovať/povoliť. Tak ako som sedela rozťiahla som trochu viac nohavice a zrazu mi praskli medzi nohami, na šťastie to nebolo vidieť ale smiala som sa riadne.
Okrem velkých obrazoviek mali pripravené ešte ďalšie vymoženosti akon napr. menšie pódium na druhej strahy haly. Aby sa dostali nato druhé pódium, tak museli zísť dolu a prebehnúť uličkou, ktorá sa nachádzala dole pod pódiami. Fans si teda mohli Dana a nie len toho krásne z blízka pozrieť a ak mali to šťastie, tak aj chytíť.
Na tom to pódium trochu spomalili (ale Dan zároveň asi zrýchlil tep niektorým dámam, pretože už bol aj bez tielka) a zaspievali krásnu baladau Next To Me, pri ktorej sa zo zhora pustili velké biele balóniky dole na fans.Fotka Imagine Dragons.
Tak isto mali padnúť aj pri songu On Top Of World. Mne osobne sa velmi páčili akusické a hlavne pomalé prevedenie songu Shots a Bet My Life. Sedeť na koncerte je podľa mňa nemožné a sedieť na koncerte Imagine Dragons, tak to duplom! Pri mega hite ako je Thunder sa pridala znova speváčka K.Flay a ten duet bol podľa mňa úžasný. Po ňom nasledovala ďalšia moja srdcovka, ktorá sa volá Walking The Wire. Potom Fall a zakončili to s ich prelomových singlom Radioactive. Konfety nemohli chýbať, tie boli počas koncertu aj konci.
Imagine Dragons získali platinum za album Evolve! Fotka Universal Music CZ.

Toto bol ich celý playlist : I Don't Know Why, Believer, It's Time, Forever Young, Gold, Whatever It Takes, I'll Make It Up To You, Mouth Of The River, Yesterday, Start Over, Demons, Rise Up, Three Little Birds, On Top Of The World, Next To Me, Shots, Bet My Life, Thunder, Walking The Wire, The Fall, RadioactiveFotka O2 arena.
Niečo málo z koncertu :




Pre mňa boli najkrajšie momenty, keď sa hala zahalila do tmy a vietili iba mobilne telefóny, bolo nádherné. Ďalším úžasným momentom bolo vidieť ľudí, (viete ako býva mexická vlna), tak toto by som nazvala "tlakovou" vlnou keď sa ako keby "nadýchli" a znova späť vrátili rukami... neviem to lepšie opísať, ale krásny pohlad.





Ktorý song od Imagine Dragons je vaša srdcovka ? Boli ste včera na ich koncerte, alebo na inom ? Aké sú vaše pocity z neho?



Moje z hrnutie koncertu je, že to bola famózny koncert plný emócií a nádherných momentov. Rozhodne vám odporúčam ísť na ich koncert, keď budete mať možnosť. Mrkající

Komentáre