10 rokov od úmrtia Heatha Ledgera

Myslím si, že meno herca Heath Ledger nemusím predstavovať. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heath ledger with photograph


Síce tento článok dávam až dnes sem, ale bohužial nestíhala som kôli práci.
22.1. bolo presne 10 rokov, čo tento svet opustil jeden z najtalentovanejších hercov Heath Ledger. Neuveriteľná doba...
Dlho som mala stiahnutí dokomunet o ňom s názvom I AM HEATH LEDGER. Film vyšiel v roku 2017 a trvá 90 min. Súvisiaci obrázok
Je to dokument o tom ako sa dostal z Austrálie do Hollywoodu, ako prežíval určité filmové role, dozviete sa niečo o ňom čo by ste sa inak nedozvedeli. Povie vám to jeho sestra, matka, priatelia, produncet...
Chronologicky zoradený kaleidoskop veľmi stručných momentiek z Ledgerovej kariéry a súkromného života, z ktorého si človek odnesie len, že to bol pohodový a talentovaný človek, ktorý zomrel príliš mladý.
Ja najviac milujem film 10 vecí ktoré na tebe nenávidim, videla som ho nespočetne veľa x ale vždy si ho rada pozriem.
Je skvelé pozorovať ako sa cez Patriota a hlavne Príbeh rytiera (ktorý mám osobne tiež veľmi rada) dostal až k postave Jokera, ktorá bola herecky naprosto brilantná. Oceňujem v dokumente i radu informácií, o ktorých som vôbec netušila. Heathovy začiatky, jeho australský dom v Hollywoode, jeho nadšenie pre hudbu a natáčanie videoklipov. Celkovo vzaté má pre mňa tento dokument silnú vypovedajúcu hodnotu, ktorá mi pridala celú radu zaujímavých informácií a opäť dokázala, ako sú herci v skutočnosti úplne iní, než sa prezentujú vo svojich rolách. Skoro mi to Heathovo prevtelenie do rôzných postav príde ako určitá forma paktu s diablom. Klobúk dole na chalana z australské buše, ktorý sa všetko učil a naučil sám.
Nečakatje na biografickú životopisnú bombu, proste je to len krásna spomienka na Heatha a zároveň , zdielanie o veciach o ktorých by sme sa nikdy o ňom nedozvedeli. Možno po zhliadnutí tohto dokumentu pochopíte pár vecí, ktoré robil ako robil.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heath ledger with photograph

Jeho jediná dcera Matilda je už veľa slečna a nezaprie v sebe Heatha.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt matilda ledger 2018Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt matilda ledger 2018

Ktorý film máte najradšej vy s Heathom a prečo práve ten ? Videli ste niekto tento dokument, aký je váš názor naň ?

Komentáre