RIVERDALE

Myslím si, že názov článku vystihuje všetko!

Dlho som počula s každej strany a čítala s rôznych časákov alebo webov, o tom ako je ten to serial úžasný!
Tak som si povedala, idem pozrieť s čoho sú dnešné decká tak paf ! Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt riverdale

Priznám sa dostal aj mňa ! Príde mi kombináciou PLL (tvorcovia seriáli PLL a RVDL sú rovnaký) a trochu TW. Okrem toho by som povedala, že je tam aj kúsok s Gossip Girl, Vampire Diaries okorenená riadnou dávkou Twin Peaks.
Seriál spracovaný podľa vydavateľstva Archie Comics sa pod takovkou jedného z nejtalentovanějších komiksových scenáristov posledných rokov Robertom Aguirre-Sacasou mení v skutočné zlato a to nielen pre fans modernej reštaurované predlohy.

Súvisiaci obrázok

The CW sa totiž podarilo obsadiť natoľko sympatické ksichty, až mám pocit, že ta omladina vylezla priamo z Waidova (nebo Zdarskyho) komiksu. A ten starej Dylan v roli mentora tam sedí tiež.
Prospieva tomu i svižné tempo (40 minut na epizodu), nosná zápletka (vyšetrovanie vraždy), netradičný štýl hovorenia (Jugheadov voiceover) a fajn hudba. (Keď som počula niekoľko krát songy od Imagine Dragons a plus Harry Styles, och bože ! To bola pre mňa jasná čerešnička na torte ! )


V prvej sérií sa vyšetrovalo, kto zabil nevinného mladého hrdzavého študenta. Konšpirácie boli rôzne, ale ja osobne som nebola ani prekvapená, tým kto bol vrah. (Nebudem prezrádzať, pozrite si to sami) A vlastne od polovice seriálu som si to aj myslela. Stačí len poriadne pozorovať chovanie postavy a počúvať čo hovorí.
Partička deciek Archie Andrews, Veronica Lodge, Betty Cooper, Jughead Jones, Cheryl Blossom sa snažia prísť nato, kto zabil a prečo Jasona Blossoma, brata Cheryl.


Keď som Cheryl videla prvý krát veľmi mi pripomínala na prvý dojem Lydiu s TW a Veronica zas herečku Pheobe Tonkin.
Archie pre zmenu herca Paul Wesley.
Btw. Veronicin šatník je dosť dobrý , myslím si že veľa ľudí si obľúbilo (najmä baby ako ja) postavu Jugheada (bože to je meno ako za trest), ktorého hrá herec Cole Sprouse (môžte poznať s Disney seriálu Sladký život Codyho a Zacka na ľodi).
V tom seriáli je vážne skvelý, iný, temný, záhadny, no zároveň sladký. Plus tie tmavé vlasy sa mu fakt hodia!
Okrem iného sa mi páči že tento seriál sa poukazuje s pohladu, niekoho kto o tom rozpráva a zároveň píše a to je práve Jughead.


Čo sa týka rodičov Cooperových, Logdeových a Blossomvých, tak by som ich niekedy vážne odstrelila !
To ako sú hnusní, arogantní, snobskí, manipulantní , povýšeneckí to je niečo vážne hrozného! Ale zas o čom by bol seriál, že ? Alice Cooper, tá ženská nehľadí na nič a na nikoho! Vždy vie zamiešať karty , jej manžel ? Úprimne ? Podpantoflák jak vyšitý, síce si povie čo si myslí ale u Alice nemá šancu.


Inak ak by vám boli známy herci ako napr. otec Betty , tak to bude preto že ste ho mohli vidieť vo filmoch ako Scary Movie, Niekto to rád blond, Bláznivý tábor.
Rodinka Lodge ? To vidíte sami, kým bol " Daddy" (neviem ako vám, ale mne to znie od tej Veronicy, tak úchylne) vo väzení. maminka bola dobrá. Len čo prišiel na scénu Hiram, je znej riadna zmija. A matka Cheryl, sa nejak dala do ústrania v druhej sérií.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt riverdale tumblr gif

Otech Archieho je zas hviezda zo seriálu, ktorý sa vysielal v 90 rokoch 90210 Beverly Hills.
Keď je tak trochu reč o Archiem, mám pocit že tým že je tiež hrdzavý ako jeho mama a Cheryl, rodina Blossom ... Bude nejak s nimi spätý, tak trochu užšie... Plus tá jeho prelietavosť voči babám , zlatý to had Jughead. Nechcem byť nejak hnusná, ale keď sa pozriem na vzťah Veronici a Archieho, viac menej vidim len to, že sú na sebe na lepení. Čo také to šťastie Betty a Juggy nemali.


Nepáčilo sa mi, že herec ktorý hral Regieho v prvej sérií Ross Butler, bol vymenení za iného ,len s toho dôvodu že šiel hrať do seriálu 13RW ... Tak mohli pridať inú postavu a Regieho proste len niekam "upratať".
Prvá séria má 13 častí a druhá 22. V druhej sérii zas riešia , kto je človek-páchateľ, ktorý strielal nielen na Archieho otca, ale aj na decká zo školy...
Na tom to seriáli milujem tie neskutočné zvraty, ktoré nastávajú. Temné stránky, ľudí ktorí vyzeráju tak nevinne... Fotka Riverdale CZ/SK.
Okrem iného tu je ešte pár maličkostí o ktorých ste asi nevedeli :
  • Cole Sprouse mal pôvodne stvárniť Archieho. Neskôr ale požiafal o Jugheada, nakoľko zistil, že je rozprávač, a teda jeho postava nemôže zomrieť.

  • Fotka »Riverdale.
Aký otec, taký syn ...
Fotka Riverdale CZ/SK.

To že sa Juggy stal hadom sa dalo predpokladať, to že sa zamiluje do baby ktorá je dcerou ženy, ktorá tiež mala svoju temnú stránku a do konca s hadom... Je fakt zaujímavé a o to viac sa človek "namotá", proste pozerať čo sa stane ďalej.
Konce za ktoré by ste vraždili, o tom ani nehovorím.


Aké sú vaše konšpiračné teórie ? Kto by mohol byť "Black Hood" ? Máte nejaké typy ?
Neviem prečo a aký by mal nato dôvod, ale tak nejak podĺa toho popisu mi sedí práve Hal Cooper , ale predpokladám že to bude asi niekto úplne iný , do konca postava ktorú sme ešte nevideli. Ale čo sa týka hadou, to fakt netipujem.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt riverdale photoshoot

Ste aj vy fans tohto seriálu ? Koho milujete alebo naopak nenávidite ? Ktorá scéna sa vám najviac páčila s toho čo ste už videli ? A to hlavné koho shipujete ?
Ja som bola rada, keď Betty a Juggy boli spolu, popravde tá Toni ako kamoška fajn, ale ako jeho nová holka ? Tak to nie. Čo sa týka Veronici a Archieho, mi to nejak nevadí a kĺudne môžu spolu byť.

Komentáre