Demotivujúce citáty

Už týždeň som doma a ležím, nie nie som chorá ale stal sa mi úraz. Totiž to ja som velmi šikovná osoba a keďže som taká šikovná, obarila som si nohu (2 stupeň popálenia), tak čo iné možem robiť len pozerať filmy a brúzdať po nete...
To mám rada citáty, už viete ale čo tak to pár citátov po ktorých sa vám možno zhorší nálada ešte viac ako ste ju mali ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt demotivujuce citaty
Poďme nato, pár demotivujúcich citátov. Platí pri nich, že sú miestami až bolestne pravdivé. Zároveň však vtipné. Ukazujú, že netreba predsa všetko brať príliš vážne.Súvisiaci obrázokSúvisiaci obrázokVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt demotivujuce citaty
Neberte to tak, že keď ja nič nemôžem že vám chcem skaziť náladu ... Práve na opak, trochu na pobavenie, hádam ste si našli aspoň jeden čo sa vám zapáčil.

Komentáre