Všem klukům, které jsem milovala

Ako ste prežili víkend ? Vonku je tak krásne a ja musím byť v práci, nevadí keď som v práci mám čas čitať knihy. Teraz som dočítala knihu, ktorá sa volá Všem klukům, které jsem milovala...

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt To All the Boys I've Loved Before


Kto zvás pozná túto knihu a mal možnosť jú čítať ?
Tátéo kniha je o dievčati menom Lara Jean , žije s 2 sestrami staršia sa volá Margot a mladšia Kitty a s otcom.
Každý z nás ako dieťa si písal denníček, zapisovali sme si čo sme prežili, ale hlavne sme si tam zapisovali kto sa nám páči.
Lara Jean si nepísala zrovna denník, ona to riešila trochu inak. Aj ke´d Lara s nikým doposial nechodila a je jej 16 v 8 triede si napísala 5 dopisov.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt To All the Boys I've Loved Before
Tieto dopisy boli písane pre chalanov, ktorý sa jej páčili, ale nikdy o tom nevedeli, až jedného dňa pokiaľ tieto dopisy nedostali.. Lenže Lara ich neposielal, chete vedieť kto to bol ? Bohužial nepoviem vám , nieže by som bola zlá ale nechem vám pokaziť to prekvapenie.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt To All the Boys I've Loved Before

Jeden z dopisov bol adresovaný pre Josha, suseda ktorý býval oproti a chodil s jej staršou sestrou Margot, druhý pre chalana s tábora, 3 pre chalana ktorý je v skutočnosti gay a 4-5 dopis boli pre chalanov s ktorými sa ako malá hrávala.
Aká by bola vaša prvá reakcia, keby sa stalo niečo táke to vám ? Zrejme panika ako u Lary Jean ... Tak prvé čo ju napadne je zatĺkať a potom vzťah na oko,...
Súvisiaci obrázok
Chodili by ste s niekym len tak na oko ? Aby ste si urobili s tým druhým ako keby protislužbu ? Aby ste vyprokovali buď ex k žiarlivosti alebo chalana, ktorý sa vám kedysi páčil ale už k nemu nič necítite okrem priatelstva ?
Je jasné, že chodenie s niekym na oko aj keď si určite vlastné pravidlá nikdy nedopadne len tak...
Zo vzťahu na oko môže vzniknúť vzať naozaj, to je tá lepšia varianta, no nie ?
Čakala som, že kniha sa bude viac zaoberať tými dopismi ale nie, v knihe sa viac poukazuje na vzťahy. Je jedno či sú to rodinné, kamarátske alebo s vašou polovičkou. Súvisiaci obrázok
Hlavná predstaviteľka Lara má 16 rokov, ale niekedy mi jej správanie prišlo na menej. Neviem či to bolo pretože nebola moc skúsená alebo to len tak proste chcela mať autorka knihy.
Kniha je písaná jednoducho, to mne celkom vyhovuje keď chcete niečo len tak ako oddychovku. Prvé kapitoly ma nudili, ale to ma vždy nudia, potom sa kniha pekne rozbehla, že som sa nevedela od nej odtrhnúť. Hltala som každé slovo, kniha je skôr zameraná pre násť ročných, ale kľudne si ju môžu prečítať aj cať ročný- MrkajícíVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt To All the Boys I've Loved Before
A mám pre vás dve správy jedna je zlá a druhá dobrá, začnem s tou zlou kniha s končí s otvoreným koncom a teraz tá drobrá knioha má pokročovanie, jej názov je PS. STÁLE ŤA MILUJEM .

Komentáre