Rande na slepo

Kto nevidel ten to film, tak to určite napravte ! Mrkající





Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rande na slepo

Priznám sa že nemecká produkcia nikdy nie je lákavá, ale po zhliadnutí traileru som si povedala , musím to vidieť !
Hoci som videla film s originálne ( a to nemčinu neznášam) a s titulkami, to vôbec nevadilo práve naopak dodalo to lepší šmrnc.


O to viac zbožnujem filmy, ktoré sú natočené podľa skutočného príbehu a ten to bol práve inšpirovaní skutočným príbehom. Ak ste nevydedukovali s traileru o čom je film, tak skrátke povedané je to chlapíkovi menom Saliyaovi Kahawatte .
Každý z nás sníva o nejak profesii, ktorú by chcel robiť. Jeho sen bol, že bude pracovať v hotelierstve, v tom by nebol nejak problém no nie ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rande na slepo

Problém nastáva , keď prichádzate o zrak. Saliya sa dozvedá ako teenager, že stráca zrak. Jeho zrak je na 5% z normálneho aj to vidí rozmazane, takže nevidí vôbec. Potom nastáva otázka ako chce potom pracovať v hotelierstve ???
To sa dozviete vo filme.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kostja ullmann rande na slepo
Saliya musel ísť vo svojom živote na 120 percent, klobúk dole. Človeku sa nechce veriť, že všetko to dokázal s takým chabým zrakom. Už len chodiť v neznámom teréne chcelo neskutočnú odvahu. Ale nezabúdajme, že bez dobrých ľudí (priateľov) by to nedokázal. Je to svieže, smutno-veselé, so skvelou muzikou a prirodzenými hercami ... a 33 ročný Kostja je hádam večne mladý.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rande na slepo

Dlho som nevidela tak dobrú komédiu, kde som sa vlastne 95% času riadne nasmiala. Okrem vtipných dialógov, tam boli aj vtipné scény ale aj scény, kde mi ho bolo veľmi lúto.
Skúste si pozrieť film a napísať mi váš názor. Úžasný
Súvisiaci obrázok

Komentáre