New music July 2017

Prepáčte mi, že som tu dlho nebola ale mala som problémy s pc... Myslela som si, že ani pc už nebudem mať.
A po dlhej dobe, čo som tu nbeola samozrejme pribudlo veľa vecví najmä novej hudby.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt im sorry




Začnem s niečím českým a to rovno s fešákmi ako je Pavel Callta či Ben Cristovao, ďalej sa môžete tešiť napr. na Ellie Goulding, Nick Jonas, Macklemore, Rihanna a kopec ďalších skvelých interprétov , niektorých možno nebudete ani poznať ale o tom je práve ten to blog. Mrkající
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt music we heart it














































Tak čo, spokojní ? Ktorý song sa vám najviac páčil ? A ktorý song je pre vás hitom tohto leta ? Môj je jednoznačne song DESPASITO a potom sa mi velmi páči ešte ten to :

Komentáre