Chester Bennigton a jeho 15 citátov

Viem, že už ubudlo niekoľko dní od tej to nepríjemnej udalosti o ktorej som už písala ...


Ale stále to neviem nejak spracovať, myslím si že nie som sama a preto som sa rozhodla si Chestera pripomenúť jeho najznámejšími citátmi.
Čo ho viedlo k tomuto rozhodnutiu, ostáva stále len v rovine špekulácie. V Chesterovi bolo však skutočne niečo viac. Nebol len povrchnou hviezdou, ktorá by nemala svoj názor. Mal za sebou búrlivú minulosť a vo svojej mysli ukrýval svojich vlastných démonov, ktorí sa z času na čas dostali na povrch. Prečítajte si 15najznámejších citátov od tohto jedinečného umelca, ktoré vám odkryjú jeho vnútorný svet…
Tak sa zdá, že čím je človek slávnejší a má okolo seba viac ľudí, tým sa v skutočnosti cíti viac opustení. V umeleckom svete môžeme nájsť viacero takýchto príkladov. Amy Whinehouse, Jim Morrison či Kurt Cobain. To je len malá vzorka umelcov, ktorí sa cítili v dave osamelo. Toto je 15 citátov Chestera Benningtona, na ktoré svet nikdy nezabudne.
#1 Už ako dieťa som chcel byť rockovou hviezdou. Bol to môj detský sen. Každému som to vravel, keď sa ma pýtali, čím budem, keď vyrastiem.

#2 Opísať niekomu, ako znie hudba, je to isté, akoby ste mali vysvetliť slepému, čo to znamená vidieť.

#3 Pri písaní neustále myslím len na samého seba, pretože je to jediná skúsenosť, ktorú dokážem opísať. Síce nevidím presný odraz samého seba v každej tvári v publiku, ale viem, že moje piesne majú pre nich hodnotu, a práve na to sú fanúšikovia.

#4 Nepijem. Rozhodol sa, že budem triezvy. Pil som viac než šesť rokov, ale už nechcem byť zase tým človekom.

#5 Keby som sa držal v úzadí, ubližoval by som tým predovšetkým sám sebe.
#6 Snažíš sa neustále sám sebe niečo dokázať. Dokonca aj vtedy, keď sa ti to už podarilo.

#7 Radšej hráme pre malé publikum. Ale keď prídu za nami ľudia, aby si nás vypočuli, nemáme to srdce ich odmietnuť.

#8 Nie je nič "cool" na tom, keď sa z vás stane alkoholik.

#9 Som navonok silný, ale nie neustále. Nikdy som nebol dokonalý, ale ani vy nie ste takí.

#10 Ak sa budete báť toho, že vám ľudia ublížia, pretože sa bojíte žiť, v skutočnosti nikdy nebudete naozaj žiť.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt chester benningtonVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt chester bennington
#11 Keď nás život zavedie do slepej uličky, jediné, čo nám môže pomôcť, je láska.

#12 Si na svete úplne sám. S miliónmi duší, ktoré sa pohybujú stále dokola, uväznení v nezdravých a nečistých snoch. Neruš ich teda výkrikom do ticha, keď každý z nich spí.

#13 Čo je to najhoršie, čo som ukradol? Pravdepodobne kúsok ľudských životov. Vtedy, keď som plytval ich drahocenným časom, alebo som im ublížil. Najhoršie je okradnúť ľudí o čas. Ten im nemôžeš vrátiť späť.

#14 Niektoré deti majú z domova a zo školy silné depresie. Až také, že sa chcú zabiť. Deje sa to všade vo svete - deti sa v skutočnosti nechcú zabiť, ale nikto nerozumie, ako veľmi im bol ublížené, až si nakoniec pretnú žily žiletkou.

#15 Už sa nemôžem vrátiť späť, zašiel som už príliš ďaleko. Držím sa a svoje jazvy milujem!Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt chester bennington

Komentáre