1D-News Songs, Album

Ako nebolo dlho nič počuť o chalanoch, tak teraz ani nestíham pozerať kto čo má nové .. Tak je toho veľa!



Harry vystupuje kde sa len dá, jeho album vyšiel 12.5. , aké sú vaše názory ? Like-Dislike ? Ktorý song je váš naj ? Aká bola vaša prvá reakcia po vypočutí tohto albumu ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt harry styles

Čo sa týka klipu, ten song sa hodí s klipom ale neviem prečo príde mi velmi dlhý klip i song ...Hoci má normal


Dosť ma prekvapilo, keď na svojom vystúpení začal hrať song od 1D , Niall ani Louis toto neurobili na živýh prenosoch...Ale velmi ma to potešilo,a ešte k tomu je to jeden s mojích obľúbených! Milujem jeho štýl obliekania!

V poslednej dobe sa šušká, že Hazza už nie je volný ale randí s food blogerkou Tessou Ward, média to súdia poďla toho, že videli na je košelu, ktorú má aj Hazza. No neviem čo je natom pravdy, ale ja som na tej košele našla pár detailov, ktoré sa líšia od tej Harryho.


Harry pre The Sunday Times
.

Kto sa chystá na tour ? Fotka ღ Where We Are ღ.

Niall má tiež novinku a tá sa mi mega páči ! Zo začiatku mi to neprišlo, žeby to aj Niall spieval taký iný hlas to bol.


Okrem toho sa zastavil na pokec v BBC 1 radiu a urobili si Prank


Niall vystupoval na #933SUMMER .

Fotka ღ Where We Are ღ.
Fotka ღ Where We Are ღ.

Liam konečne predstaví 19.5 svoj prvý klip i song !


Liam si trochu pocestoval navštívil Beverly Hills , Minnesotu, Atlanta, Chicago ....Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt liam payne 2017

Btw. čo hovorít na meno ktoré dali malému ? Bear ?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Liam payne and his son
Nedávne fotenie
Fotka ღ Where We Are ღ.
Fotka ღ Where We Are ღ.
Fotka ღ Where We Are ღ.

Velmi dobrá foto Fotka ღ Where We Are ღ.


Chalani a fans
Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.
Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.Fotka ღ Where We Are ღ.

Komentáre